SRD Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 HTCs flaggskip seiler inn i norske butikkhyller. Les mer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg hentet min på fredag. Anbefales definitivt om du ikke har noe imot en litt tung mobil Endret 15. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva med batterilevetid..? Like dårlig som på Diamond? Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 The last free man kommer med et godt spørsmål, eneste grunnen til at jeg ikke har bestil ny mobil per i dag, er at jeg ønsker noe som jeg slipper å lade hver dag etter et par samtaler. Men ønsker såklart litt fanzy dill i tilegg, ikke en så enkel kombo å få til ser det ut som. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gleder meg til å lese en test av denne jeg. Skulle ikkke amobil komme med en test i slutten av forrige uke? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 prisen er jo en smule stiv, men det burde en jo forvente. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva med batterilevetid..? Like dårlig som på Diamond? Diamond har et batt. på 900 mAh mens Pro har 1340 mAh så levetiden på Pro er bedre enn på Diamond. Det kommer jo likevel an på hvordan man bruker den og hvor godt man lærer å bruke den...:-) Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Min er på vei i posten! Gleder meg som en unge etter å ha gått med Qtek 9100 i lomma i 3 år. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Denne mobilen har jeg lyst på , bare synd jeg allerede har en ny mobil så gidder ikke å kjøpe allerede. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Slutten av måneden kommer jeg sannsynlig vis til å kjøpe meg denne jeg og ^^ når lønninga kommer. Dere som har den / får den snart, dere må skrive hvordan den er i bruk osv. Vil høre hvordan den er iforhold til lillebroren Viss ikke amobil kommer med en test da. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg synes prisen var alt for stiv. Hadde jobben betalt for den så hadde det vært en annen sak selvfølgelig. Lenke til kommentar
kristianko Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har hatt den en uke nå og er strålende fornøyd. Touch FLO grensesnittet er nytt for meg, men er nok en tilvenningssak. Installerte Spb Pocket Plus, men gikk kjapt tilbake til FLO. Man kan nå de aller fleste program med et trykk (start eller programmer) eller glide i FLO-menyen. Savner dog en god alarmfunksjon med Snooze, noen forslag til et godt, lite gratisprogram? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Alarmen har da snooze-thingie, bare "høyreklikk" når dengår av og velt utsett så og så lenge Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) hva mener du med å lære seg? Endret 16. september 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg