Leo_ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Heisann, jeg og fruen har i dag SHDSL fra Nextgentel. Linja er 2,5/2,5 og fungerer for såvidt ganske bra forutenom noe høy ping. Det jeg lurer på er hva det finnes av alternativer. Jeg kunne godt tenkt meg noe høyere DL, men en UL på 2,5Mbit er et absolutt minimum. Noen som har noen gode tips? Holder forresten til ei lita mil sør for Trondheim sentrum i borettslag som benytter GET. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg ville satset på GET. Du får 2500kbs der i dag med utvidet upload og når EuroDocsis 3.0 standarden kommer snart så støttes langt høyere hastigheter (teoretisk inntil ca 120Mbit upload) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Jepp, har sett litt på den løsningen, men fruen mener UL blir svak i forhold til SHDSL likevel. Noen som vet flere alternativer? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Get gir 3000 i upload mot et lite tillegg (du må da ha de høyeste nedlastingshastigheten slik at det blir 26/3), fremdeles under prisen for shdsl linjen du har i dag. Som nevnt har Get lovet å komme med ny standard (selgeren som pushet get inn i vårt boretslag på bekostning av bkk "lovte" i løpet av høsten 2008, men det tror jeg ikke før jeg får se). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå