ignoreme Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kom over denne: Bruker 1: har en skole laptop pc greie og trenger liksom noen spill og spille når jeg kjeder meg.. noen forslag???? Bruker 2: Kan se om vi finner et spill som handler om å jobbe på McDonalds, så blir det relevant for fremtiden og! tongue.gif Link Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var jo et litt artig svar, men syns ikke dette hører hjemme i 'gullkorn'. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Det er bare galt! Maten som blir lagd er jo ødeleggende Endret 15. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Alt. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Synest den var bra jeg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hihi, morsomt. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Det er jo dette som er gullkornet:D Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hehe, ikke skarpeste skuffen i kniven Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned. Syntes det var et greit svar til trådstarter Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned. Syntes det var et greit svar til trådstarter Det er bra du gir oss opplysning om dette. De små hjernene våre kunne aldri klart å tenke ut dette. Det er bra du opplyser folk! Stå på! (NOT ) Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned. Syntes det var et greit svar til trådstarter Det er bra du gir oss opplysning om dette. De små hjernene våre kunne aldri klart å tenke ut dette. Det er bra du opplyser folk! Stå på! (NOT ) Det er jo ikke sikkert at alle som er like begavet og perfekt som deg Når noen stiller et spørsmål, så pleier den som spør å forvente et svar, så tilgi meg om vi svarer på spørsmål "oss dødlige" imellom Endret 29. oktober 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Var jo et litt artig svar, men syns ikke dette hører hjemme i 'gullkorn'. Tvert imot, dette er faktisk et av få bidrag i denne delen av forumet som faktisk hører hjemme her. Dette er faktisk et gullkorn, i motsetning til 90% av alt det andre her som ikke er gullkorn i det hele tatt. Har til og med sett lengre tekster som blir omtalt som gullkorn. Et gullkorn er gjerne et kort, treffende og vittig svar på noe, og dette er absolutt det. Endret 30. oktober 2008 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned. Syntes det var et greit svar til trådstarter Det er bra du gir oss opplysning om dette. De små hjernene våre kunne aldri klart å tenke ut dette. Det er bra du opplyser folk! Stå på! (NOT ) Var bra med den 'NOT'en din, hvis ikke hadde jeg ikke skjønt det! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tvert imot, dette er faktisk et av få bidrag i denne delen av forumet som faktisk hører hjemme her. Dette er faktisk et gullkorn, i motsetning til 90% av alt det andre her som ikke er gullkorn i det hele tatt. Har til og med sett lengre tekster som blir omtalt som gullkorn. Et gullkorn er gjerne et kort, treffende og vittig svar på noe, og dette er absolutt det. Jeg leste den på nytt nå, og jeg tror faktisk at jeg har lært å like den. Denne gangen smilte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå