Gå til innhold

Pc i skolen

ignoreme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Hva er galt med å jobbe i McDonalds? :o

Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned.

Syntes det var et greit svar til trådstarter :)

Lenke til kommentar

Det er bedre å jobbe på mcdonalds enn å ikke jobbe i det hele tatt, men det er ikke akkurat drømmerjobben for folk flest heller. Ting som lønn, yrkes status, arbeidsoppgaver osv trekker litt ned.

Det er bra du gir oss opplysning om dette. De små hjernene våre kunne aldri klart å tenke ut dette. Det er bra du opplyser folk! Stå på!

(NOT :nei: )

Lenke til kommentar

Det er bra du gir oss opplysning om dette. De små hjernene våre kunne aldri klart å tenke ut dette. Det er bra du opplyser folk! Stå på!

Det er jo ikke sikkert at alle som er like begavet og perfekt som deg ;) Når noen stiller et spørsmål, så pleier den som spør å forvente et svar, så tilgi meg om vi svarer på spørsmål "oss dødlige" imellom

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Var jo et litt artig svar, men syns ikke dette hører hjemme i 'gullkorn'.

Tvert imot, dette er faktisk et av få bidrag i denne delen av forumet som faktisk hører hjemme her. Dette er faktisk et gullkorn, i motsetning til 90% av alt det andre her som ikke er gullkorn i det hele tatt. Har til og med sett lengre tekster som blir omtalt som gullkorn.

Et gullkorn er gjerne et kort, treffende og vittig svar på noe, og dette er absolutt det.

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Var bra med den 'NOT'en din, hvis ikke hadde jeg ikke skjønt det! :)

Lenke til kommentar
Tvert imot, dette er faktisk et av få bidrag i denne delen av forumet som faktisk hører hjemme her. Dette er faktisk et gullkorn, i motsetning til 90% av alt det andre her som ikke er gullkorn i det hele tatt. Har til og med sett lengre tekster som blir omtalt som gullkorn.

Et gullkorn er gjerne et kort, treffende og vittig svar på noe, og dette er absolutt det.

Jeg leste den på nytt nå, og jeg tror faktisk at jeg har lært å like den. Denne gangen smilte jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...