santacruze Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 har en skole laptop pc greie og trenger liksom noen spill og spille når jeg kjeder meg.. noen forslag???? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Open Transport Tycoon Deluxe! Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Tjaaaah, hva med å følge med i timen? Du får mer enn nok tid til å spille etter skolen. Endret 14. september 2008 av Nailer 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tjaaaah, hva med å følge med i timen? Haha^_^ Nailer fulgte du mye med på skolen når du gikk der? Selv uten pcer så var det andre ting for min del som var hakket mer artig en fks matte timen. Har enda ikke fått bruk for fks algebra og logaritmer. (Moralen er...?) Google hjalp meg med å finne denne siden: IWIN Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kan se om vi finner et spill som handler om å jobbe på McDonalds, så blir det relevant for fremtiden og! 1 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vær såpass åpensinnet at dere overveier muligheten at han kun spiller i fritimer eller frikvarter da. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kan se om vi finner et spill som handler om å jobbe på McDonalds, så blir det relevant for fremtiden og! haha.. kanskje pizza tycoon? Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tjaaaah, hva med å følge med i timen? Haha^_^ Nailer fulgte du mye med på skolen når du gikk der? Selv uten pcer så var det andre ting for min del som var hakket mer artig en fks matte timen. Har enda ikke fått bruk for fks algebra og logaritmer. (Moralen er...?) Google hjalp meg med å finne denne siden: IWIN Dette er jo veldig avhengig av hvilken retning en skal senere, i ingeniørfag osv bruker en dette. Skulle fulgt litt bedre med selv tenker jeg hver gang noe gammelt dukker opp som jeg burde kunne bedre Men Peggle uten lyd ville nok være morsomt 1 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Selv om du ikke har fått og meget mulig ikke vil få bruk for fks algebra og logaritmer. Så er dette en del av undervisningen og en del av hva slags karakterer du vil få. Selv om orden, oppførsel og fravær teller litt mer enn karakterer, så vil ikke det si at karakterer på skolen ikke gjelder når man skal søke jobb. Faktum er at det faktisk teller svært mye. Uten å gå for mye off topic, så kan jeg være enig.. Skole er gørr kjedelig! Om jeg sier at majoriteten nå er møkka lei skolen før de begynner på ungdomsskolen, tror jeg ikke det vil være helt usant. Enten er Nordmenn født med "idiot gen" som Homer J Simpson, eller så er det laber kvalitet på undrvisningen på Norske skoler. Jeg vil ikke anse meg eller noen andre som idioter, så dermed holder jeg knapp på at kvaliteten på undrvisningen i Norske skoler er dårligere enn en landsby skole i tykkeste Afrika. Endret 15. september 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) http://www.xgenstudios.com/game.php?keyword=stickrpg Faktisk brukt noen timer på det spillet hjemme. Kan jobbe på McDonalds der også. Litt artiger Endret 15. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Svenni212000 og toxin: Ser da ut som utvikling går helt feil vei. Resultatene blir dårligere folk dropper ut og begynner å jobbe i tidlig alder (16-18 år). Utdanning er nøkkelen til ett godt fundament akkurat som dere never. Jeg er vel dessverre ett kjempe godt eksempel på dette da jeg selv var ung og sluttet på skolen var jo ikke dette veldig normalt. Har faktisk jobbet meg opp til en sjef posisjon helt fra bunnen av (vaske gulvet:P). Vil da si att jeg tjener mer en de fleste idag. Dette til tross for att jeg ikke er kjempe god i rettskriving. Men innsatsen er det ikke mangel på. Men tror ikke problemet ligger i muligheter altså, ser selv når jeg ansetter nye mennesker (jeg jobber innenfor support) så gir vi dem alt de trenger for å kunne klare seg og faktisk bygge opp en bra karriere med muligheter for støtte til utdanninger og div andre ting om vi føler dette er en bra person. Men nå viser deg seg sånn att vi mister alle de bra menneskene fordi de tar dette alternative for å skaffe seg en utdanning. Problemer er ikke hos de som ikke har utdanning tvert om, det viser seg som regel att de som har utdanning er dritt lei det de driver med å gjør en kjempe dårlig jobb. Selvfølgelig finnes det unntak. Vi har faktisk en majoritet av personer som sitter uten utdanning som sitter som mellomsjefer, altså de som tar vare på supportmedarbeiderne. Disse er faktisk mellom 18-20 år. Altså yngre enn de som er ferdig utdannet. Her kommer skille enda bedre fram att norsk skole er råtten. De nyutdannede har NULL erfaring sett rent praktisk sett. Norge har blitt ett håpløst land. Moralen her er att santacruze kan klare seg bra selv om han kanskje spiller bort noe av skolen (noe som er veldig dumt av deg btw, skole = bedre lønn i de fleste jobber) men selvfølgelig er muligheten der for att han havner på MacD som Nailer nevner. Endret 15. september 2008 av mreinha Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Uansett om man får bruk for matten på fritiden eller ikke er måten man lærer å tenke på i mattetimene uendelig nyttig i nesten alle former for høyere utdanning. Dette er ikke skolen særlig flinke til å få inn i skallene på ungene, de bare "ja, nei, du får vel egentlig ikke bruk for annengradsligninger når du runker og spiller data". 1 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nå vil det jo ikke automatisk tilsi at han stryker samtlige fag om han spiller litt når lærern instruerer i nynorsk grammatikk. Anbefaler Dolphin Olympics 2 som et lite loke-spill, ellers kan man jo cracke spill hjemme og legge over med USB-penn. Max Payne 2 kjører fint på gamle skolePCer med pen grafikk, funker med laptop-mus også. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vær såpass åpensinnet at dere overveier muligheten at han kun spiller i fritimer eller frikvarter da. Leste du tittelen på tråden? 1 Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tjaaaah, hva med å følge med i timen? Haha^_^ Nailer fulgte du mye med på skolen når du gikk der? Selv uten pcer så var det andre ting for min del som var hakket mer artig en fks matte timen. Har enda ikke fått bruk for fks algebra og logaritmer. (Moralen er...?) Google hjalp meg med å finne denne siden: IWIN Du får bruk for det på eksamen 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 At norsk skole har mange svakheter er det liten tvil om. At unge i dag syter og klager mer enn noensinne bør ligge i samme boks. Man skaper sin egen fremtid, man venter ikke på at den skal bringe godsaker uten å måtte gjøre en døyt for det. Men det er visst holdningen nå. mrreinha: Må kommentere det du skrev... nyutdannede har null erfaring. Ja? Hvor skal man ellers begynne? Mulig jeg misforstod deg her... Og at en majoritet av mellomledere sitter uten utdanning overrasker meg ikke, denne gruppen har vært den tragisk største skuffelsen siden jeg kom ut i arbeidslivet for mange år siden. Er nok flere idioter som driver på der enn noen andre steder, og at de i tillegg har ansvar for andre mennesker uten å vite hvordan man takler dem er skremmende. Spilling i timen gjør nok underverker for videre innsats og kunnskap. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Elasto Mania! Morsomt spill som ikke krever en dritt så er lett å minimere eller skru av . Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 At norsk skole har mange svakheter er det liten tvil om. At unge i dag syter og klager mer enn noensinne bør ligge i samme boks. Man skaper sin egen fremtid, man venter ikke på at den skal bringe godsaker uten å måtte gjøre en døyt for det. Men det er visst holdningen nå. "Ungdommen nå til dags". Det sa sikkert eldre folk om deg og, uten at du sitter langs Karl Johan med en kaffekopp av den grunn. Spilling i timen gjør nok underverker for videre innsats og kunnskap. Stemmer nok det. Jeg hører fotografyrket har stor etterspørsel etter konvertering mellom heksadesimalsystemet og femtallssystemet, samt at det er en kritisk mangel på kunnskap når det gjelder bøying av "å vera". Elma er en klassiker man ikke må glemme, men jeg foretrekker nå browser-baserte spill hvis det skal spilles i timen. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 At unge i dag syter og klager mer enn noensinne bør ligge i samme boks. Faktisk så har nordmenn generelt, og utover hele spekteret av aldersgrupper, begynt å klage mye mer. Alle virker som de tror de har mer krav til ting enn før. (Jeg vet det er litt ironisk å klage på klaging.) Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spilling i timen = Livstidsstilling på McDo. Enjoy! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå