Holmez Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Her er ett bilde jeg tok sent på natta på teltur med et nikon D50 kamera. Kamera: Nikon D50 Lukker: 1/30 Blenderåpning: f/4,2 Maks blenderåpning: f/4,0 Eks. kompens.: Lukkerprioritet Brennvidde: 26mm Iso-hastighet: 200 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Den grafiske effekten gjør at jeg for en gangs skyld synes et solnedgangsbilde er bra. Og mer har jeg ikke å si til det. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Flott himmel og flotte farger, men det er liksom ikke noe mer! For at dette skal bli ett bra bilde, trengs det noe i forgrunnen. En båt eller en fugl hadde gjort seg, og kanskje til og med begge deler! Trenger noe å lede blikket på! Men flott natur er det! Forresten, hvor i landet ligger Søvikvannet, høres kjent ut?! ;P Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Flott himmel og flotte farger, men det er liksom ikke noe mer!For at dette skal bli ett bra bilde, trengs det noe i forgrunnen. En båt eller en fugl hadde gjort seg, og kanskje til og med begge deler! Trenger noe å lede blikket på! Men flott natur er det! Forresten, hvor i landet ligger Søvikvannet, høres kjent ut?! ;P skulle kansje hatt som du sier en båt i forgrunnen. Får gi det beskejd om å ro litt mer til høgre neste gang. Du ser så vidt en båt litt til venstre fra midten av bildet vannet ligger ca 30 minutter uttenfor ålesund. kart Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Ah.. kult, bor på Vatne! Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Ah.. kult, bor på Vatne! jeg bort i søvik Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg syns det her var flott, men det er som det er sagt før, det mangler noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Flott bilde. Fine kontraster, men horisonten virker litt skeiv. =) Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Flott bilde. Fine kontraster, men horisonten virker litt skeiv. =) ser hva du mener med horisonten får ta med meg stativ neste gang, så jeg har noe skikkelig å støtte kamera på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Eller å korrigere horisonten i photoshop. =) Velg Ruler Tool og dra langs horisonten. Rotate Canvas -> Arbitrary og trykk "OK" Så må du croppe litt for å ikke få de ekle kantene som kommer rundt bildet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå