entername Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får ikkje min fars Targa datamaskin til og virke saman med min Linksys WRT64GL ruter, det virker på min bærbar (den har vel og merke XP). Dersom nokon har tidlegare erfaringar og komme med kan eg og nemne at det er eit Realtech kort som står i bærbaren som ikkje vill samarbeide. Sjøl trur eg det her er Vista som misliker enten nettverkskortet i maskina eller ruteren mest truleg sistnemte. Nokon som har liknande erfaringa eller eventuelt gode råd og bidra med? Takker på forhand for all hjelp Lenke til kommentar
Microfiber Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Selv har jeg vista og jeg har Linksys WRT64GL jeg også, har ikke noen problem med dette så det er vell på tide med nytt nettverkskort? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det vil aldri bli noen komplikasjoner mellom OS og router. Derimot kan det bli mellom nettverkskort/driver og router. Prøv å oppdatere driveren Lenke til kommentar
entername Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Fekk det til, skjønner fortsatt ikkje heilt kva det var, virka som modemet skapte problem for ruteren. Nokre restarta seinare virka alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå