Eirik89flo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei. Har kjøpt en 5930g. 3gb ram versjonen. Når jeg spiller medal of honor airborne, så lagger det nå jævlig. Noen tips? Er det noe jeg kan gjøre med maskinen som gjør at den klarer spillet bedre? Oppdatering av drivere? Noe jeg kan slå av? Hvordan får jeg mest ut av denne maskinen, med tanke på spilling? Mvh Eirik Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Vista på pcen din? Det første du kan gjøre er å skru av alle fansy funksjoner i vista. Hjelper mye på ytelsen. Søk på hw.no for guider om du ikke vet hvordan. (fin for nybegynner) Deretter kan du jo sette ned skjermoppløsningen og endre på innstillingene i spillet, burde hjelpe Pcen din har ikke noe super skjermkort dette har jo også en god del å si. Prossesoren kunne jo også ha vært hakket bedre etter som du skal spille. Men ja sjekk om det er noen nye drivere og oppdatere, pcen er jo ganske ny så er ikke sikkert. Men prøv:) Håper ikke du betalte 8000 for den som jeg ser andre har gjort fra elprice. Endret 14. september 2008 av mreinha Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) nei, betalte 6999:P Endret 14. september 2008 av Eirik89flo Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 nå står den på 800*600? skal jeg stille på et lavere tall eller et høyere tall? Er ikke så veldig god på data:P Men cod 4, er ikke det et spill som krever mer av pc`en? Så det var en go del folk som sa denne pc`en klarer det veldig bra Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 nå står den på 800*600? skal jeg stille på et lavere tall eller et høyere tall?Er ikke så veldig god på data:P Men cod 4, er ikke det et spill som krever mer av pc`en? Så det var en go del folk som sa denne pc`en klarer det veldig bra Hei, jeg har denne laptopen.... Jeg instalerte FEIL driver til skjermkortet som medførte til at jeg fikk få FPS... Før jeg instalerte DEN ORGINALE driveren fikk jeg 30-40FPS på cod4 og etter jeg hadde innstalert driveren fikk jeg 50-90FPS. DU bør prøve å laste ned denne driveren: VGA_NV_v7.15.11.7490_Vista32 http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html... HUSK OGSÅ Å SKRU AV VERTICAL SYNC I NVIDIA CONTROL PANEL!!! Lenke til kommentar
GSF Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vurderer denne pc'en, mest for å prøve å spille PES2009 og GTAIV når det kommer ut. Tror dere den funker, eller er den ikke kraftig nok? Tenker på den med GeForce 9600m GT eller noe skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå