Monkeyboy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Pain går ut på at du skal skyte en person med en gigantisk sprettert mot noen bygninger. Så skal du styre denne personen i svevet, slik at mest mulig ting blir rasert i fallet. Jeg kjøpte det, men har bare spilt igjennom tutorial-delen, så det fenget ikke meg så mye. Syntes det virket litt ensformig. Men godt mulig at spillet viser bedre kvaliteter hvis du spiller det en del. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 PS1 tittelen Crash Team Racing er svært underholdene, og kan kjøpes på PSN! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Warhawk Pris: 199 NOK Jeg kjøpte dette spillet kort tid etter at jeg såg en film på GT. Grafikken var stilig, oversiktlig tenkte jeg. Vel, så feil kan man ta. Selv om Warhawk er et fantastisk spill med flere valgmuligheter en spillmuligheter, så skuffet det litt. Skal man fly så bør man ha reaksjon og være ganske presis. For her skjer ting kjapt. Når man er på bakkenivå, både som infanteri og artileri, så blir det straks litt lettere, og til dels litt artigere til tross for tittelen. Men til tross for mye action, så forsvinner kamp gleden i den minimale realismen i bevegelse og fysikk. Den mangler oppgraderinger, som man ser i cod4 og i BF serien. Det hadde vært mer tilfredsstillende med et mer personlig og tilfredsstillende fly eller våpen. Men for mye å forlange av en billig penge. Alt i alt et helt OK spill. Grafikk: 8/10 - Bygninger og himmelen er vel det som setter sine spor her. Lyd: 6/10 - Denne lyden er helt ok, ikke for (u)realistisk Gameplay: 6/10 - Helt greit, men for repitivt, og lite alternativ kamp strategi. Fly, skyt, dø taktikken bruker jeg mest. Gjenomsnittlig karakter: 6/10 - Som sakt, helt OK. Om det er verd 199 kr er opp til hvert enkelt individ å bedømme. Tekken 5 Online Pris: 199 NOK Dette spillet har jeg ikke prøvd så masse, men nok til å fortelle om det. SP: Jeg vil ikke på noen måte si at dette spillet suger når det kommer til single player, men det skuffer veldig. For det første, grafikken er ikke "up2date" hvis man relaterer dette spillet til ps3 generasjonen. Greit nok, bakken knuses hvis du slenger noen i bakken, og de har plassert ulver og pingviner og diverse som flytter seg hvis dere kommer for nerme. Du finner kjente angrep som Laws merkelige saldo og Pauls ekstreme punshing skills. Blandt disse finner du, ikke bare nye angrep, men også karakterer. Hvorvidt en nazi zombie eller en prikk lik kopi av heihatchi virker nytenkende eller ei for deg, så vil jeg si at de skuffer. Dette spillet mangler noe av det beste med tekken, nemlig slutt filmene som viser litt av bakgrunnen til karakterene. Du har mulighet til å laste ned filmer for poeng du får for å vinne kamper, men disse er kjedelige og helt like. Det ryktes at ps2 sin tekken 5 har denne muligheten. Online: Dette er vel hva de har prioritert, for dette er faktisk litt artig....i små doser. Det negative ved online delen er vel at du joiner et vente rom, sammens med 4-5 andre. Så havner du automatisk nederst. Den som er øverst er den som akkurat har vunnet, og skal slåst mot den som ligger rett under. Sån går det etter tur. Men om du er så skilla som japanerne som regel er, vil du ligge øverst hele tiden å alltid spille. For den som vinner blir på toppen til noen har tatt han. Det kjedelige her er bare å vente å se på at andre slost, for så å joine en liten kamp å bli knust før nedtellingen omtrent her startet. Det har også et ranking system, men det er ikke så mye mer å fortelle om akkurat den delen en at: du slost, vinner du nok kamper går du opp i rank. Grafikk: 5/10 - Skuffende grafikk. Men det er vel ikke grafikken som setter sitt preg i dette spillet. Lyd: 5/10 - Lyden har ikke forandret seg fra tidligere tekken. gameplay: 7/10 - Dette er et gjennomsnittlig greit slostespill med ikke for mange duppeditter og funksjoner. Mange likhets trekk med tidligere tekken spill. Gjennomsnittlig karakter: 5.6/10 High Stakes Vegas Strip pris: 75 NOK Det er ikke så mye å si om dette spillet. Bra gjennomført grafisk poker spill. Mulighet for å kjøpe klær osv til din avatar for poeng du får for f.eks om du vinner en hånd, en game, om du får flush el. Kansje ikke så bra som pc spillet PKR. Men ikke langt ifra. Et spill for poker entusiasten. Grafikk: 7/10 - Til å være et poker spill hvor man egentlig ikke burde forlange mer en litt tekst og et par bilder som online poker som oftest har, så imponerer denne grafikken (bedre en tekken5) Lyd: 10/10 - Hva?.. jeg kan ikke akkurat forlange at dealer skal si "river" perfekt? Gameplay: 7/10 - Litt over gjennomsnittet "ok". Men anbefaler å spille poker med venner, øl og utgåtte kaker, og selvfølgelig en bunch av venner. Crash Bandicoot 1 og 3, medieval, rayman, red alert Pris: 40 NOK Jeg vil ikke sette karakter på disse spillene, for de er såppas gamle, å vi har vel alle prøvd de? Men jeg kan si at jeg er evig taknemmelig for at PSN også legger ut classics, og for en så god penge, er det et røverkjøp. De er ikke de spillene jeg spiller mest, men det er priceless å sette seg ned og mimre til 90 tallet. Det er så absolutt verdt å ta en titt innom 'classics' for å se hva de har, for de har en del, and its good. Mvh Xitto Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hva med bowling spillet som har kommet på PSN, er det noe og anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå