Gå til innhold

Ny telefon. Operatørlåser og div spm

RastaXP

Anbefalte innlegg

Hei, da er det tiden for ny telefon da den gamle Samsungen jeg har går tom for batteri en dag etter lading hele tiden, noe som er ganske frustrerende.

Jeg har snust litt på div. telefoner og er ikke interessert i å bruke en formue på telefoner ettersom de er blitt en forbruksvare i dagens samfunn.

Ting jeg ser etter er 3G, høvelig kamera og noe som er litt mer smart-telefon. Har hatt iPhone og likte veldig godt dette med wifi, surfing og edge, men den døde dessverre.

Har sett på et par telefoner. Elkjøp hadde tilbud på Nokia 6120 til 900 kr med telenor kontant. Et veldig bra tilbud, men det er dessverre over. Så har teleringen fortiden et tilbud på en K800i til 800 kr, men liker ikke Sony Ericsson noe særlig etter en rekke trasige opplevelser med disse. Noen som har anbefalinger? Prisklasse 1 kr til 2000 (fra 1500 og oppp er rimelig smertefullt)

Jeg har Onecall og jeg kan vel ikke bruke dette simkortet med en kontant telefon fra telenor pga. operatørlås?

Har dog en sær historie om samsungen der den var en netcom kontant telefon som jeg fikk av min far, da han ikke visste om jeg hadde telenor eller netcom. Da funket telenor simkortet uten problemer, selvom denne var en operatørlåst netcom telefon som var helt ny. Dette kan godt være et engangstilfelle da. Netcom kortet funket ikke i min gamle telenorlåste telefon, men siden den var så gammel fikk han låst den opp via telenor.

Nå har jeg som sagt Onecall, og det funker vel ikke med operatørlåsen til noen? Kanskje netcom?

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...