larsi111 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei, Har et fint bilde, men det er litt skurette, Så tenkte kansje at det gikk ann å bruke Photoshop og redigere det, Noen som vet om dette går ann? Mvh Larsi111 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kommer helt an på bildet, men mest sannsynlig blir det ikke bra. Hva nøyaktig mener du med skurrete? Mulig å legge ut bildet? Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Dette: Bruker Adobe Photoshop 7.0 Vil ha bare han som kjører klar Endret 14. september 2008 av larsi111 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror ikke det lar seg gjøre med å "trylle frem" personen i fokus nei....men hva folk her vet..... RandiA Lenke til kommentar
Requi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ok? Håper du liker det. Gode gamle Paint fikser alt. Lenke til kommentar
emero Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ugh! paint fikser IKKE alt skal heller se på det når jeg kommer hjem fra jobben, jeg du selv som har tatt bildet? Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ok? Håper du liker det. Gode gamle Paint fikser alt. Var ikke det beste jeg har sett ugh!paint fikser IKKE alt skal heller se på det når jeg kommer hjem fra jobben, jeg du selv som har tatt bildet? Ok, Er jeg som har tatt bildet ja, Som du ser, så fokuserte kameraet på de blomstene helt fremmerst i bildet da jeg tok det Men kjempe takk til de som prøver Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Prøvde litt med unsharp mask i PS. Du kan nok få det enda litt skarpere, men må være litt forsiktig med at det ikke bli for pixlete. Jeg har også bare påført skarpheten på syklisten. Lenke til kommentar
emero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fikk egentlig ikke til noe bedre forsøk på å gjøre det skarpere, siden bildefilen er så liten. Om du sender orginalen, ukomprimert, skal jeg mekke litt mer. Satt og lekte litt med andre ting, da, siden det var et gøyalt bilde tenkt på å mekke litt på fargene, evt lage panorama av det? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Prøvde meg, men.... Tja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Prøvde meg, men.... Tja. Det var vel kanskje det beste hittil... RabdiA Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Google focus magic er ganske bra program for slike problemer:) Lenke til kommentar
emero Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 oi! enten er skjermen her på jobben dårlig kalibrert, ellers er det den hjemme. får ta med meg en spider hjem i kveld og fikse det Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Blir nok vannskelig å gjøre kjørern i bildet ordentlig skarpt, men med action-bilder syns jeg ikke det gjør noe unasett. Bra foto Tok meg friheten til å leke litt med det, smart sharpen i photoshop er det jeg har brukt for å skarpe opp. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mitt utkast. Foretrekker svart/hvitt framfor farger, spesielt på bilder som dette. Har også dratt opp skarpheten litt, men ikke for mye siden - som det ble nevnt tidligere - uskarphet gjør seg litt på bilder som dette. Økte kontraster samt har lagt på litt vignettering for å lede oppmerksomheten til syklisten. Har foretatt en litt strammere beskjæring siden det var ganske mye uinteressant i det originale bildet. Håper det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå