mathiasb Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Kjøp en Polo. Knallbil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Har allerede kjøpt bil til sønnen sin han Står noen poster før her.. Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 23. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Gratulerer med to bra biler! Kan ikke annet enn å si at jeg liker hva du går for. Gode biler, på alle måter. Takk for det. Det blir spennende med M-understell på 5-serien. Det har jeg ikke hatt før. Denne gang blir det sportsseter og ikke komfortseter som i den jeg selger. Den nye er registert sent 2007 og har facelift, og den nye typen automatgir. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Faceliftet E6* er aldri feil, virkelig en solid oppgradering. Understellet er nok også hakket hvassere morsommere for oss "gutta". ^^ Hva slags farge ble det i? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Bilder? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Du får de jo ned i 150k. Denne har riktignok 163 hester, men gud nåde meg for en morsom bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Eksempelet du har kommet med er den første til 150k på... vel, en evighet. Jeg har tittet i markedet i flere måneder nå og Cooper S pleier å ligge på 200k blank. I stand corrected. Uansett en ganske fet førstebil Tror sønnen din blir fornøyd med bilen, ganske fancy bil som første bilen. At det er en 116 er nok bedre for deg enn for sønnen din Som han over meg påpekte, bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå