Kaare62 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har ein grei ca 2 åe gml PC - Pentium 4 2,8 Ghz. Har no satt opp ein DVB-T tuner på denne. Funkar greit, med eitt unntak. Får ikkje med meg lyd på opptaka. Ser ein del nye formatbetegnelsar her, MPEG4, AAC+, o.a. Kan det vere at t.d.lydkortet ikkje støttar desse nye formata? Lydkortet er ein Creative SB PCI. KJS, Førde Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nja, er vell mer koblingen din det hele faller på tror jeg. Hvordan tar du lyden inn i kassa for eksempel? Altså hvordan er det hele koblet til DVB-T'n din. Deretter kan det hende du må enten unmute Mic, eller Line In i lydkortets kontrollpanel for at den skal ta inn lyden, nå vet jeg ikke hvordan Creative har gjort det kontrollpanel messig så her må du lete litt, men som oftest ligger det ett ikon nede ved klokka. Også mulig du må velge DVB kortet som opptaker for lyden i opptaks programmet ditt. Er litt knot til tider, har jeg erfart med mine runder med PS2'n koblet til PC'n så jeg kan bruke PC'n som skjerm og opptaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå