Holmez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 jeg har planer om å chippe en helt ny audi a4. Jeg har forsikring hos terra. Noen som vet om de tilbyr drivver forsikring? eller noen andre selskaper som det går an å tegne kun drivverk forsikring? Hva koster noe slik? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, men full kosko dekker alt. Hvilken A4 er det snakk om?? Og hvorfor lurer du på drivverk forsikring?? drivverket holder det, du får jo ikke så mye mere effekt med en chip Gammel audi 90 quattro tåler jo 7-800hk, og det på dragstripa Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, men full kosko dekker alt.Hvilken A4 er det snakk om?? Og hvorfor lurer du på drivverk forsikring?? drivverket holder det, du får jo ikke så mye mere effekt med en chip Gammel audi 90 quattro tåler jo 7-800hk, og det på dragstripa jeg har en Audi A4 2008 143hk 2.0 TDI (B8 karoseri). Så full kasko dekker drivverket? Tenkte på forsikirng, siden Møller sier at man mister garantien vist man chipper bilen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Forsikring dekker alt ja, men tviler på den dekker eventuell "skade" fra chip, med mindre man forteller at du har chip til forsikringselskapet (noe som blir noen kroner dyrere også). Du kan jo sjekke ut www.tuningwarranty.no Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Forsikring dekker alt ja, men tviler på den dekker eventuell "skade" fra chip, med mindre man forteller at du har chip til forsikringselskapet (noe som blir noen kroner dyrere også). Du kan jo sjekke ut www.tuningwarranty.no fikk svar fra terra nå: "Hei! Dessverre, vi har ingen forsikring som dekker drivverk. Om drivverket blir skadet i forbindelse med en skade (uforkjøring, kollisjon….) Kan det evt. dekkes under kasko forsikring. Med vennlig hilsen Trine Boysen skademedarbeider Terra Forsikring AS" så jeg får sjekke hos tuningwarantty noen som vet hva garantien til tuningwaranty koster? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Varierer nok veldig. Lenke til kommentar
illest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ser ikke helt vitsen med dette. Dreiemomentet blir ikke såååå heftig av en chip at du trenger å bli nervøs for om drivverket skal holde eller ikke, såfremt du ikke kjører som en tulling da. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde nok heller spart penga jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kasko dekker kun skade som oppstår ved kollisjon, utforkjøring etc. Den dekker ikke at motoren din raser fordi registerremmen er gått av, eller at drivakselleddene dine er utslitt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Må vel ha såkalt superforsikring for sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå