Liberalistiske Samebror Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da har samebror endelig fått seg dame etter et år med leting etter den rette! Og jeg kan vel trygt si at jeg aldri har hatt så store følelser for ei jente før i hele mitt liv, hun elsker meg og jeg elsker henne<3 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fint:D Husk og si i fra når det dabber av :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jo bedre det føles nå, jo verre blir det når det blir slutt. Jeg veit hva jeg prater om! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har og fått meg kjæreste<3 Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du har akkurat fått deg kjæreste og dere elsker hverandre allerede? Unnskyld men hvor gammel er du? Man elsker ikke personen fra dag en i det man blir sammen. Men Gratulerer, det var jo kjekt at du har fått deg kjærste. Får bare håpe at det varer lenge da:) Jo større gleden er i starten jo større blir sårbarheten når det blir slutt. Men men, sånn er livet. Kjærlighet kan være noe dritt, å har fått folk til å ta selvmord. Men det er bedre å oppleve kjærligheten for så å bli såra, enn å aldri få opplevd den i det hele tatt Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jo større gleden er i starten jo større blir sårbarheten når det blir slutt. njeeeaaa.. jeg elsket ikke exen min før 2 mnd det ble slutt :O (vi var sammen 1 år) det var dritt.. endelig fått ordentlig følelser for ho, så dumper ho meg -.- idiot Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er ikke alltid ting er gjensidig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Her har fyren akkurat fått seg kjæreste, og det første dere gjør er å snakke om at det snart er over? *sukk* Gratulerer, samebror. Håper dere får mange fine år sammen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er fordi vi er bitre. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva er vi bitre på? Jeg har dame, vært sammen med henne i 2 år så jeg er ikke bitter på noe. Men vet fra tidligere forhold hvordan det kan bli. Når det ble slutt med eksen min var jeg langt nede. Vi var sammen i litt over 1 år. Men det tok slutt, å det er aldri noe artig. Så bare han vet hvordan det kan gå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er ihvertfall bitter fordi andre har det stas på kjærlighetsfronten, mens det akkurat har blitt slutt mellom meg og dama. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Å uff av meg, det var synd! THats life mate, get over it! Or deal with it. Eller gjør noe heeelt annet ! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye! Har nettopp fått meg kjæreste jeg også. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vil også ha. =+\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skal vi dele? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer til TS. Jeg har også fått. Men henne har jeg ikke tenkt å dele med noen av dere. Ikke at jeg blir så lett sjalu, men det er noe med henne som er så spesielt... Hun ser meg slik jeg ønsker å bli sett. Den jeg ønsker jeg er. Og da blir det så mye lettere å leve opp til det. Men DÆNG jeg savner henne! Avstand er noe dritt. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Til dere som ikke har fått dere en å dele gleder med. Ikke ta ting så tungt, la livet gå sin gang. Er ikke vits i å stresse, det tjener man ingen ting på. Vent, ta ting som det kommer. Før du aner noe som helst møter du din framtidige kjærste på biblioteket? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ble det kaffedama eller full pakke-dama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå