Schneiderlin Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er det mulig å formatere Vista til XP? Snakket med en som prøvde å formatere en PC som han hadde vista på til XP, men når han prøvde å komme innpå pcen etter på, var den ødelagt. Så....Er det samme måte å formatere fra Vista til XP som XP til XP? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja det funker helt fint Som du kanskje vet så sletter man alt på harddisken når man formaterer og så lenge du formaterer i NTFS eller FAT32 så få du installert XP (anbefaler NTFS). Min laptop hadde Vista forhånds installert noe den ikke taklet godt, derfor var noe av det første jeg gjorde, var å formatere haddisken og installere Windows xp. Men hvis det er nyere laptop du skal formatere, bør du være klar over at, Xp-installasjonen ikke alltid finner harddisken pga XP cden ikker har så mange Sata drivere installet, og du bør skjekk om det finnes Windows XP drivere til pcen din ( gjelder for det meste laptop'er). lykke til Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Så jeg kan bare formatere akuratt som jeg altid har jort XP til XP? EDIT: Tror du jeg kan bruke en Windows XP Media Center cd? Den eneste jeg har liggende. Endret 14. september 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Går fint ann å bruke media center cd og det er akkuratt som du har gjort før ja med XP til XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå