Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, geek eller ikke geek, et russekort må være noe seksuelt eller pervo. Ingenting slår det altså. Det synes jeg er urimelig for oss som går på data og elektronikksystemer. Rene gutteklasser her. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke ta noe standard som Vet du likheten mellom og runke og vinne i lotto? Plutselig sitter du med en million i handa Hva er likheten mellom en BMW og en hemoride? 9 av 10 Rasshøl har en Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Æsj. Hva med "Du vet du er nerd når du våkner dagen derpå med dundrende hodepine og begynner å lete etter restore DVD-en". Folk vil vel skjønne den? Jeg syns den var mye bedre! Er liksom ikke en forkortelse. kan jo evt. bruke backup, det kjenner folk godt til. Regner med at du ikke er typen som vil ha noe seksuelt, siden du ikke tar det med så da skal jeg ikke foreslå det en gang til. Tror ikke heller jeg er typen til deg. Men jeg utelukker det heller ikke. Kommer jeg over en god "seksuel" teks så slår jeg jo til Tror den settninga ble litt rar Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 alt for lang punchline Du vet du er en nerd når dama di heter MOAR Du vet du er en nerd når etternavnet til dama er .jpeg. Ikke dum. Flere "Du vet du er nerd"- tekster? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455324 Velg og vrak Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du vet du er nerd når du henter Norton Ghost DVD-ene, restore er bare for tullinger. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du vet du er en nerd når du ber lærern google it. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Har bytta bilde. Endret 17. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bildet var kult, bedre enn det forrige. Er enig m jardar at den blir litt lang den teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå