JFM Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hei. Jeg er blandt de som skal blir russ til våren. Svartruss. Noen som har ide om hva jeg kan ha på russekortet mitt? Hvordan bilde jeg skal ha, hvordan tekst osv... Har lekt meg litt. Endret 14. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hei. Jeg er blandt de som skal blir russ til våren. Svartruss. Noen som har ide om hva jeg kan ha på russekortet mitt? Hvordan bilde jeg skal ha, hvordan tekst osv... Har lekt meg litt. Ja, steike, må lage meg russekort jeg og! Takk for tips Lurer på om jeg skal få en kompis til å tegne medic eller nå bakpå frakken. Enten det eller en elg som spiller sekkepipe. Endret 15. september 2008 av Beges Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, geek eller ikke geek, et russekort må være noe seksuelt eller pervo. Ingenting slår det altså. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Så ikke ha så mye "geek" greier? Skal jeg ha bilde av meg selv? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror han tenkte på Beges, med "Medic" på frakken. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Hva tror dere om dette? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) alt for lang punchline Du vet du er en nerd når dama di heter MOAR Du vet du er en nerd når etternavnet til dama er .jpeg. Endret 15. september 2008 av Beges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 alt for lang punchline Du vet du er en nerd når dama di heter MOAR Du vet du er en nerd når etternavnet til dama er .jpeg. Ikke dum. Flere "Du vet du er nerd"- tekster? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Denne da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Synes Beges' forslag var en del bedre enn dine "tørre" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Men tror veldig få vil skjønne de som Beges foreslo Endret 16. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 .jpeg har vel alle hørt om? Hvis ikke får de seg et flir når de blir forklart hvorfor Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) .jpeg har vel alle hørt om? Hvis ikke får de seg et flir når de blir forklart hvorfor De to sidemennene mine her på skolen forstod den ikke Endret 16. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Huff, det er nesten litt tragisk Trenger kanskje lese over den to ganger (for den kan være litt dyp). Men dype vitser er mye bedre enn fullstendig utforklarte vitser, da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Så jeg skal gå for den? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) For guds skyld ikke velg noe som må forklares til folk. Det er en tabbe. Trenger ikke være obvious, men sånn som .jpg i en punchline blir litt treegt. Endret 16. september 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Æsj. Hva med "Du vet du er nerd når du våkner dagen derpå med dundrende hodepine og begynner å lete etter restore DVD-en". Folk vil vel skjønne den? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tja, spør du meg er den like "dyp" Men russevits er jammen ikke lett. Enten blir den for lett og uhumoristisk, eller så blir den bra, men dyp. Med mindre du vil ha noe seksuelt. Mye å velge mellom, søk på google! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Æsj. Hva med "Du vet du er nerd når du våkner dagen derpå med dundrende hodepine og begynner å lete etter restore DVD-en". Folk vil vel skjønne den? Jeg syns den var mye bedre! Er liksom ikke en forkortelse. kan jo evt. bruke backup, det kjenner folk godt til. Regner med at du ikke er typen som vil ha noe seksuelt, siden du ikke tar det med så da skal jeg ikke foreslå det en gang til. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Æsj. Hva med "Du vet du er nerd når du våkner dagen derpå med dundrende hodepine og begynner å lete etter restore DVD-en". Folk vil vel skjønne den? Jeg syns den var mye bedre! Er liksom ikke en forkortelse. kan jo evt. bruke backup, det kjenner folk godt til. Regner med at du ikke er typen som vil ha noe seksuelt, siden du ikke tar det med så da skal jeg ikke foreslå det en gang til. Enspora, Leiz? Syns fortsatt den er for lang, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå