corrado Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hallo jeg har sett på en del nye kjøler/vifter etterat jeg begynte med dette farlige yrket blandt dere overklokkere.jeg har en intel 2.4 klokket til 2.8 skal komme høyere med bedre kjøling... Kan noen anbefale meg en kjempegod vifte som kjøler sinnsykt på cpuen?? Jeg var og så på en vifte på norek...er denne noe og ha den heter GlacialTech CPU-Vifte Socket 478/P-4 Igloo4310 PRO 3,0GHz Northwood(1,8GHz) http://www.norek.no/k/ki.asp?action=info&p...8&GrpID=10&s=pl Vil denne fungere på min cpu og er den bedre enn min orginale boxed vifte?? Kom med forslag om dette og gjerne medegne erfaringer og plass hvor jeg kan handle..... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 gå på microplex.no og kjøp en thermalright slk-900 og en papst 92mm vifte min bråker mindre enn boxedkjølern og gikk 11 grader ned Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 mhm jeg hjalp en kompiss med overklokking av denne cpu`n, jeg fikk den til å kjøre stabilt på 3ghz med boxed kjøler dette kunn ved bruk av fsb klokking :wink: men uansett jeg er ingen stor fan av p4....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå