hardmongo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Slurpet denne i meg 5 minutt etterpå Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er det rart at du er litt mongo? Rare matvaner har du i alle fall. Bildet gir meg en blanding av kvalme og fryd. Det er svært uvanlig, men den grafiske effekten er så klar at jeg på en måte liker det. Du gjør ting på din egen måte, og denne måten å bruke en mark på føyer seg inn i tradisjonen. Jeg lurer på om du ikke ønsker å vekke litt avsky med bildet, og slik jeg ser det så har du på en måte brutt forventningen med å fremstille marken som et produkt. Det er en lekker presentasjon som står i kontrast til innholdet. Alt i alt et interessant bilde, men dette tror jeg ikke jeg vil henge på veggen. I hvertfall ikke på kjøkkenet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 jeg likte dette bilde meget godt. men tror at det kunne blitt bedre med litt mer bakgrun. ikke noe stort og fancy. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Herlig avkyelig! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg kan ikke annet enn å si meg enig med de andre her. Herlig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå