Kjetil.. Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hvor får jeg tak i deler til min yamaha 125ttr, finner lite om hvor jeg kan kjøpe deler til Yamaha 125 ttr. Er ute etter deler som bunnplate, dekk, oppløfter til chocken og generelt deler til crossern. Har funnet enkelte amerikanske sider men få/ingen norske eller svenske, det er veldig rart at det ikke er noen svenske sider som har deler til en så vanlig modell. Crossern er en 2005 modell av Yamaha type TTR 125. Har lest gjennom DENNE post'en, men fant ingen sider som selger deler til sykkelen. - Masterfifty Endret 14. september 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Har fått kjøpt dekk av en lokal forhandler men er det ingen som vet om dele butikk som sender til norge for ikke så alt for mye? Helst en butikk i skandinavia Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du kan jo sjekke ebay:) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her er det noen deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå