hean Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 S[ desverre f[r jeg ikke til [ skrive disse, noen som vet hva jeg m[ gj;re... Takker for svar! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nederst på oppgavelinjen til høyre står det sannsynligvis EN hos deg. Trykk på den, og velg NO (Bokmål) da kan du bruke æ,ø,å Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Er språket satt som norsk i språklinjen?? FAEN!! Hater folk som poster rett før meg! Endret 14. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Nederst på oppgavelinjen til høyre står det sannsynligvis EN hos deg. Trykk på den, og velg NO (Bokmål) da kan du bruke æ,ø,å Er språket satt som norsk i språklinjen?? FAEN!! Hater folk som poster rett før meg! Takker begge to, da ordnet det seg Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Et lite tips, alt+shift er hurtigtastene for å skifte mellom engelsk og norsk tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå