Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

svart skjerm ved oppstart skrur seg av etter 45 blink på capslock knappen

Anbefalte innlegg

har akkurat fått ny skole pc. satt å spilte fm (i stua) og plutselig kom det en liten lyd fra inne i pcn også frøs skjermen, så jeg skrudde den av.

når jeg prøvde å skru den på gir det ingen tegn til at pc er på ved skjermen( bare helt svart) men den midderste av 3 lys på venstre side (som jeg tror er caps lock) blinker 45 ganger.

det går ikke ann å skru av pcn mens den gjør dette, men den skrur seg av helt av seg selv! noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

det er en dell latitude D531 med windows xp.

takk for hjelpen :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok takk, men har levert den til it folka idag :) skal rådgi dem i morgen :) de sa de hadde fått inn masse ødelagte pcer.. alle er nye etter sommeferien så de skulle sende inn masse pcer til dell eller så skulle det komme en dell fyr til skolen...

Endret av messi4h
Lenke til kommentar
Prøv og ta ut batteri + strømledning når du har tatt ut begge delene så ta og hold inne start knappen i 30 sec.. etterpå starter du opp maskinen med bare strømledningen i..

vil helst ha en pc med batteri da. men hvis det funker å starte pcn uten batteriet vil det da funke med batteriet etter å ha startet opp pcn med bare strømkabelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...