Neptun_ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mopeden har gått fint til nå utenom en dag da jeg hadde startproblemer. Stilte litt på blandingsskrua (ikke mye) og da starta den. Har gått greit til nå utenom på fredag da jeg måtte ha dyttehjelp på en shell-stasjon. I dag har den gått helt dass! Kjørte såvidt i sta, vanskelig å starte, får den ikke i 4 eller 5 gir uten choke, og nå nettop ville den ikke gå i det hele tatt. Tente sånn inniblant. Jeg tipper den er varmeskjært men jeg aner ikke når det kan ha skjedd. Og jeg skal egentlig kjøre 8 mil tilsammen i morra. Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mopeden har gått fint til nå utenom en dag da jeg hadde startproblemer. Stilte litt på blandingsskrua (ikke mye) og da starta den. Har gått greit til nå utenom på fredag da jeg måtte ha dyttehjelp på en shell-stasjon. I dag har den gått helt dass! Kjørte såvidt i sta, vanskelig å starte, får den ikke i 4 eller 5 gir uten choke, og nå nettop ville den ikke gå i det hele tatt. Tente sånn inniblant. Jeg tipper den er varmeskjært men jeg aner ikke når det kan ha skjedd. Og jeg skal egentlig kjøre 8 mil tilsammen i morra. Går den dårli da den er kald og varm? Det kan være mye. Prøv: -Skift plugg - Rens forgasser - Rens luftfilter - Ny Bensin Hvis den ikke går bedre: - Ta opp sylinder og se på stemplet/sylinder Mvh Larsi111 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Fant problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå