Andre_Brenni Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hei, har en foto oppgave på skolen der vi skal ta bilde av barn... hvordan bør jeg redigere bildet synes dere??? Takk for alle svar Endret 14. september 2008 av Andre_Brenni Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det første bildet er ganske sjarmerende, det andre virker litt tilgjort. Men egentlig har jeg ikke lyst til å kommentere et bilde som har et grusomt vannmerke over hele bildet. Hvorfor? Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Det første bildet er ganske sjarmerende, det andre virker litt tilgjort. Men egentlig har jeg ikke lyst til å kommentere et bilde som har et grusomt vannmerke over hele bildet. Hvorfor? Nå har jeg tatt bort vannmerket og det andre bildet.. Hva synes du jeg bør gjøre med det ? bør jeg ha det som det er?? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det ser en smule skjeivt ut, bortsett fra det ser det ganske bra ut. Herlig uttrykk på gutten og trampolinen i bakgrunnen er fin. Mulig du kan øke kontrasten bittelitt. Edit: glemte å nevne at det ser ut for at du har bommet bittelitt på fokus. Det er jo selvsagt litt kjipt... Endret 14. september 2008 av Carny Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Det første bildet er ganske sjarmerende, det andre virker litt tilgjort. Men egentlig har jeg ikke lyst til å kommentere et bilde som har et grusomt vannmerke over hele bildet. Hvorfor? Jeg kan godt laste opp bildet på nytt uten vannmerket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå