Abigor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Er det noen som vet hvilke fag man kan velge mellom for 3. klasse videregående allmenn? Endret 14. mars 2013 av Abigor Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei, Her finner du en oversikt over noen aktuelle fag: http://skien.vgs.no/content/download/7667/...FAGOVERSIKT.pdf Nyere Historie tok jeg ifjor, det er vel et grunnkursfag fra allmenn så vidt jeg vet. Eldre Historie er VK1, og på VK2 tror jeg ikke de har historie Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nyere historie er på VK2, i hvert fall under den gamle reformen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det er ingen informasjon om fagene så det er vanskelig for meg å vite. Jeg valgte å ikke ha Nyere historie rett og slett fordi jeg var i tvil og det virker som nyere historie nå er for første klasse. Skal spørre i litt bedre tid til vinteren. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå