eUnaas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke skjermer jeg skal kjøpe meg. Valget står på designet. Jeg vil gjerne kunne se begge to mot hverandre på kontoret. Kan jeg kjøpe begge, for så å benytte meg av angreretten på den jeg ikke vil ha? Sier reglene stopp, eller bare moralen? Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er jo i og for seg mulig? Noe regler kan jeg ikke men butikken kan jo ikke nekte deg og returnere den? Men kan du ikke se på skjermene i butikk? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du har angrerett ved nettkjøp ol. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ser ikke de helt store problemene med å bestille to skjermer, pakke begge to forsiktig ut uten å sprette noe tilbehør og returnere den du ikke vil ha. Den er fremdeles salgbar som ny vare, og frakten er det du som må ut med. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 På kontoret? Pass på at det ikke kjøpes på firma, så går det greit å angre kjøpet. Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hadde du kjøpt av meg (i butikk), ville jeg ikke latt deg returnere skjermen, med mindre du byttet i en noe dyrere skjerm, evt. godtok en tilgodelapp på 90% av kjøpsprisen da vi ville være nødt til å selge den som B-vare. Så dette vil variere alt etter hvor du handler. Via nettbutikk ser jeg ikke noe stort problem, da angreretten vil gjelde. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er jo i og for seg mulig? Noe regler kan jeg ikke men butikken kan jo ikke nekte deg og returnere den? Dersom det er kjøp i fysisk butikk finnes det ikke noen angrerett eller returrett. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva med å spørre om å få låne to skjermer, med avtale om å kjøpe en av dem? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde du kjøpt av meg (i butikk), ville jeg ikke latt deg returnere skjermen, med mindre du byttet i en noe dyrere skjerm, evt. godtok en tilgodelapp på 90% av kjøpsprisen da vi ville være nødt til å selge den som B-vare. Så dette vil variere alt etter hvor du handler. Via nettbutikk ser jeg ikke noe stort problem, da angreretten vil gjelde. Eller så kan man kjøpe varen i en butikk som har returrett. Der jeg jobber gir vi kundene 30 dagers returrett, og vi gir dem alle pengene tilbake kontant. Nokså likt det Elkjøp også driver med. Vil anbefale deg å kjøpe skjermen i en slik butikk dersom du har mulighet til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå