Gjesdalsberta Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg klarte å miste ipoden min bakken, og displayet ble knust i det ene hjørnet. Den virker enda, bortsett fra at den ikke vil synkronisere med itunes da, men det hender jo støtt og stadig uansett. Går det ann å få byttet displayet? eller er det bare å gå å kjøpe seg en ny mp3 spiller? Lenke til kommentar
Gjesdalsberta Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 jeg bare dytter litt på denne, kan ikke helt forstå at ingen har klart å knuse dispayet før meg... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg knuste min for ca 4mnd siden. ; ) Jeg bare dreit i det og kjøpte meg en ny ipod(nano) 3dagersiden. Men du kan jo prøve å sende den inn til reperasjon, og sier at det er et eller annet problem med ipoden.. åogr håpe på at de vil fikse displayet med det samme, eller evt få en ny en. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fuck it! Har selv knust skjermen på min Touch, og det blir du vant til.. - Ari Gold Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Å bytte skjerm vil vel koste ca.(noe mindre, men nok) som en ny ipod. Så lenge den virker ville jeg bare prøvd å holde ut og heller spart de pengene til en ny. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Billigaste måten er å kjøpe ny skjerm frå Ebay og skifte sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå