Roy-Arne Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei.. Når jeg skal starte å spille så får jeg svart skjerm å dumping av fysisk minne.. 2x1gb minnebrikker i pc`en. Har prøvd å tatt ut den ene brikken, men ingen forandring. Har også byttet om på slottene, men heller ingen forandring.. Noen som vet hva som kan være årsaken ? Håper på svar fort da jeg er hyper på å spille.. ! Mvh Roy-Arne. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke noe å være redd for det er sikkert bare feil installert (spillet altså) Prøv å installer spillet på nytt, det er ikke slik at du mister RAM. Tror det er slik at PC'en henger seg og da dumper den det som er lagret i RAM'en eller ROM'en er ikke helt sikker på akkurat det, men har fått det mange ganger selv og det har vanligvis fikset seg med ei reinstallering. Lenke til kommentar
Roy-Arne Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ikke noe å være redd for det er sikkert bare feil installert (spillet altså)Prøv å installer spillet på nytt, det er ikke slik at du mister RAM. Tror det er slik at PC'en henger seg og da dumper den det som er lagret i RAM'en eller ROM'en er ikke helt sikker på akkurat det, men har fått det mange ganger selv og det har vanligvis fikset seg med ei reinstallering. Okei.. Får prøve å reinstallere spillet da.. Takk for tipset =) Edit: Reinstallerte spillet i dag, men det samme skjer alikavell. Maskinen dumper fysisk minne når jeg skal starte opp spillet. Får beskjeden: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Også får jeg denne feilkoden: STOP: 0x0000000A (0x00000016,0x0000001C, 0x00000000, 0x805021DE) Hva kan være årsaken til problemet mitt ? Noe av hardware som kan være ødelagt eller ? Håper på kloke svar Endret 15. september 2008 av Roy-Arne Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Beklager sent svar, men du kan jo selvfølgelig prøve å formatere windows (reinstallere windows) Har du Vista eller XP forresten? Lenke til kommentar
Goksoyr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan prøve å kaste ramen til h.. og kjøpe ny. Det virket for meg da jeg var plaget med minnedumping Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå