Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen dumper minne

Anbefalte innlegg

Hei..

Når jeg skal starte å spille så får jeg svart skjerm å dumping av fysisk minne.. 2x1gb minnebrikker i pc`en. Har prøvd å tatt ut den ene brikken, men ingen forandring. Har også byttet om på slottene, men heller ingen forandring..

Noen som vet hva som kan være årsaken ? Håper på svar fort da jeg er hyper på å spille.. !

Mvh Roy-Arne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe å være redd for det er sikkert bare feil installert (spillet altså)

Prøv å installer spillet på nytt, det er ikke slik at du mister RAM.

Tror det er slik at PC'en henger seg og da dumper den det som er lagret i RAM'en eller ROM'en er ikke helt sikker på akkurat det, men har fått det mange ganger selv og det har vanligvis fikset seg med ei reinstallering.

Lenke til kommentar
Ikke noe å være redd for det er sikkert bare feil installert (spillet altså)

Prøv å installer spillet på nytt, det er ikke slik at du mister RAM.

Tror det er slik at PC'en henger seg og da dumper den det som er lagret i RAM'en eller ROM'en er ikke helt sikker på akkurat det, men har fått det mange ganger selv og det har vanligvis fikset seg med ei reinstallering.

Okei.. Får prøve å reinstallere spillet da.. :)

Takk for tipset =)

Edit: Reinstallerte spillet i dag, men det samme skjer alikavell. Maskinen dumper fysisk minne når jeg skal starte opp spillet.

Får beskjeden: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Også får jeg denne feilkoden: STOP: 0x0000000A (0x00000016,0x0000001C, 0x00000000, 0x805021DE)

Hva kan være årsaken til problemet mitt ? Noe av hardware som kan være ødelagt eller ?

Håper på kloke svar :)

Endret av Roy-Arne
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...