sumptrollet Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 redhat er vel ikke imponerende bedre enn de jeg nevnte?dessuten, boikott av amerikanske produkter er en fin ting du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 la merke til at dere sier redhat 8 var en flopp...personlig synes jeg det var den beste redhat jeg har testet hittil. Ihvertfall i forhold til 7.x serien som hadde alt for mange feil etter min smak. Kanskje litt treig, men ellers... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. que? hoppet du ut fra en popup-box nå? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 la merke til at dere sier redhat 8 var en flopp...personlig synes jeg det var den beste redhat jeg har testet hittil. Ihvertfall i forhold til 7.x serien som hadde alt for mange feil etter min smak. Kanskje litt treig, men ellers... RedHat 8.0 hadde elendige ncurses-bibloteker, så å bruke det i konsoll var heller vanskelig..... I tillegg så bytta RedHat over til Apache 8.0, hvor PHP-støtten ikke var ferdig-utviklet.... (var blandt annet umulig å endre header()'n som ble sendt av gårde...). RedHat 8.0.94 var derimot veldig bra, og det er vel denne som kommer til å bli RedHat 9.0 om noen uker.... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 I tillegg så bytta RedHat over til Apache 8.0, hvor PHP-støtten ikke var ferdig-utviklet.... (var blandt annet umulig å endre header()'n som ble sendt av gårde...).. Ikke rart at PHP støtten i Apache 8.0 er dårlig, de har jo ikke kommet lenger enn Apache 2.0.44!! Les mer her: http://www.apache.org Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det noen her som får Red Hat 9.0 i dag eller i morgen eller ? .. I så fall sleng images ut på nett da! HTTP ikke FTP da .. firewall på jobben her .. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hadde vært kult å fått denne idag ja. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det noen her som får Red Hat 9.0 i dag eller i morgen eller ? .. I så fall sleng images ut på nett da! HTTP ikke FTP da .. firewall på jobben her .. Du kan jo sjekke denne http://slashdot.org/articles/03/03/31/1256...236.shtml?tid=0 Men om du er bak en brannmur er du kanskje like langt... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er dette egentlig lov? Lov og lov..... Det er gratis programvare som RedHat ikke støtter for end-users før om en uke.... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Andre steder å laste det ned ? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Altså, når det gjelder linux, så velger jeg å holde meg på den lovlige siden. Siden det er gratis uansett, så vil jeg holde de få reglene som er. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. que? hoppet du ut fra en popup-box nå? Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Unger. Jeg fant endelig en http link jeg kunne benytte meg av. Hva går av folk da ? Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva med å formidle adressa til oss andre ????? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA. sumptrollet, det er en lang historie og inneholder bl.a. begrepet "modell-makt" Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Andre steder å laste det ned ? Sorry jeg laste ikke posten din foer naa.. Her kan dere laste ned RH 9.0 visst dere vil .. Ja det er HTTP http://www.ausgamers.com/files/browsegame/html/11/174 FTP for dem som maatte oenske det ftp://ftp.planetmirror.com/raid/6/redhat/.../9/en/iso/i386/ Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. que? hoppet du ut fra en popup-box nå? Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA. Internettleverandør: Norsk Nettverkskort: Tysk ADSL-modem: Britisk Burde da gå fint det? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. que? hoppet du ut fra en popup-box nå? Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA. Internettleverandør: Norsk Nettverkskort: Tysk ADSL-modem: Britisk Burde da gå fint det? DNS er amerikansk.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett. que? hoppet du ut fra en popup-box nå? Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA. Internettleverandør: Norsk Nettverkskort: Tysk ADSL-modem: Britisk Burde da gå fint det? Felles for dem alle er: Made in Taiwan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå