Gå til innhold

Store føtter= Ulempe?

Eriqo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 16 år som spiller fotball. :)

Jeg har ganske store føtter, alltid hatt det. Bruker størrelse 46,5, og før (2-3 år siden)

spilte jeg veldig seriøst og var på kretslaget osv, men så kuttet jeg ut den veldig seriøse fotballen og spilte fortsatt, men mindre seriøst på et 7`er lag.

Jeg har merket at jeg har mindre kontroll på kula generelt, og lurer på om det kan være de store føttene mine som blir store og klumpete i forhold til ballen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, du må nok bare bruke mer tid på å trene teknikk :)

Mulig det kanskje er det, men jeg hadde en strålende teknikk før og var veldig god til å trikse osv, men mulig det er det ja..

Takker for svar!

tror nok ikkje det har noe å si for teknikken din om du har store eller små føtter. Heller en fordel eller ulempe, du vil jo ha mer kontakt med ballen, større rekkevidde osv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hehe, du må nok bare bruke mer tid på å trene teknikk :)

Mulig det kanskje er det, men jeg hadde en strålende teknikk før og var veldig god til å trikse osv, men mulig det er det ja..

Takker for svar!

tror nok ikkje det har noe å si for teknikken din om du har store eller små føtter. Heller en fordel eller ulempe, du vil jo ha mer kontakt med ballen, større rekkevidde osv...

Ja, det kan faktisk stemme, for jeg får ofte høre at jeg har en strålende skudd- og pasningsfot! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...