sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Skulle hatt litt nyere drivere til mitt Asus P5N-D. Har problemer med lyddriveren, så tenkte jeg skulle svippe innom asus.com for å finne noe. Tror de har problemer med sidene sine, for når jeg velger hovedkortet mitt vil den ikke finne fram drivere, uansett hvilket OS jeg sitter i (som for øvrig er Windows XP). Håper noen kan hjelpe meg med saken, og ja, jeg har google en del Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) For start, så finner du alle drivere på Asus sin hjemmeside. Om ikke, så har du ikke letet godt nok eller letet på deil sted.. Her har du forøvrig alle drivere i en og samme pakke: http://www.filemail.com/no/dl.aspx?id=OFKRLGDJVDAOEZM Endret 14. september 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Altså, jeg leita, og jeg fant... Men når jeg velger mitt hk, mitt os osv, så står det "0 files found". Men takk EDIT: Gikk inn på akkurat samme sia nå, noen timer etter første forsøk og nå fungerer det fint Var nok bare litt småproblemer de hadde der i gården Endret 14. september 2008 av sinnadyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå