Requi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Som tittelen sier. Er dette en bra scooter? Endret 14. september 2008 av Requi Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Av erfaring kan jeg si at det er en bra scooter. Jeg hadde RR'en - den vannavkjølte. Mange som sier at den er liten, men det kan jeg ikke si meg enig i. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Den har jo den kjente Aerox motoren, som jo er veldig bra. Resten tror jeg avhenger av hva du selv synes om den.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) + Samme motor som Aerox + Kjent merke - Mindre enn Aerox Endret 15. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor er det et minus at den er mindre enn Aerox? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det gjør den mindre stabil. Men er du fysisk liten, er det klart du har bedre kontroll på en liten scooter. Litt viktig å legge til at RR har samme motor som Aerox, mens R har samme som f eks Neo's. Lenke til kommentar
achmed123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 er 187cm høy og har en pgo comet(mindre en jog r) det med at du er mindre er bull****, alt som gjelder er at du blir vant og komfortalbel med hvor scooteren sitt balansepunkt er, og hvordan den oppfører seg i svinger osv. hvis du sjønner hva jeg mener=) mindre stabil********* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå