Bendorama Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kjøpt min første bil i dag:D Enda 7 måneder til er 18 og får lappen, men men:D Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Grattis! Men.. bilde? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Slik der fant jeg bildene:) Endret 14. september 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Rånebil vettu. Nice. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Yeah;) Men må vudere å heise den, er så SYKT lav, Jeg må faktisk ringe til ferje selskapet fra Haugesund å få dem ut med noen plater for at bilen skal komme seg opp i den uten å ta i:P Edit: Får den ikke hjem før om et par uker sikkert, får ta noen bilder selv også da:) Endret 15. september 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Blei snakk om en kar når jeg var ute på lørdag. Han kunne ikke ha full bil, for da subba det nedi. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Haha! Får ikke håpe blir så galt;) EDIT: Da er bilen hjemme på torsdag:D Ahhh, bugga nettleser får ikke redigert, men ja, akkaurt fått den hjem nå Var mørkt ute så tok ikke så mye bilder, men fikk i alle fall et av setene fremme:) Som det også er ingravert(som sikkert ikke synes på bilde) "Color consept" i midt på ca. Endret 1. oktober 2008 av Skagen Flettet 3 innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå