Gå til innhold

Utydelig(e) linjer og grafikk på spill

Anbefalte innlegg

Hei!

Helt siden 2006 har jeg hatt en Samsung 32" LCD TV og PS3.

Men det er noe jeg syns er veldig rart. Ta et titt på dette bilde: (klikk link, siden jeg ikke fikk det integerert)

http://img111.imageshack.us/my.php?image=sssfg3.jpg

Til høyre er mitt bilde. Til venstere er normale bildet.

Har vært hos flere kompiser og spilt spill på deres PS3 og LCD TV. Der er det som bilde til venstere. Sånn som jeg har nå ser veldig stygt ut overalt på grafikken. F. eks fotball spill, jeg kan ikke se navnet eller tallet bak på draktene mens man spiller, eller ansiktene! Eller i COD 4, alt ser helt rart ut unntatt ting på nærdistase. De ser sånn normalt ut vil jeg si.

Nå kommer spørsmålet mitt:

Er det HDMI kabelen min eller TV'n min? Kompisene mine har ikke noe bedre TV enn meg men anderledes HDMI kabel. Jeg har en veldig billig en til litt over 100 kroner. Jeg vet at mange folk mener at HDMI kabelen ikke skal si noe om bilde når det gjelder pris men burde jeg satse på en dyrere enn for å hindre problemet mitt? Er ganske lei nå at jeg ikke får full ytelse av grafikken på de aller fleste spill!

Jeg kan prøve å ta noen bilder av spill der de vises hvis noen ikke skjønner hva jeg mener men har ikke særlig godt kamera.

Håper virkelig på hjelp eller løsning. Orker bare ikke mer og får ikke lov av foreldrene å kjøpe ny TV hvis det kan være problemet (noe jeg ikke tror det er). Kanskje noen har samme problemet, vet ikke jeg.

Pentumsmart

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom ikke på det før noen uker siden men problemet er at han ene ikke er hjemme og han andre har klart å glemme kabelen sin på hytta si. Og den blir ikke henta på en stund og han andre kommer ikke hjem på en stund.

Da låner du bort kabelen din til hans som har glemt sin på hytta. Så blir han glad, og du får se om den kabelen gir like dårlig bilde hos kameraten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...