Kuli94 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg og har joinet ;D -------------------------The Best ;D------------------------- ------------------------J. Reina------------------------------------- ----B. Hangeland-------W. Gallas------J. Terry----G. Clichy---- ----G. Barry---------MG. Pedersen-----Deco--------SWP------- ----------------------------F. Torres--------J. Carew------------- Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er inne. lag: chech r.ferdinand-j.carragher-b.hangeland-n.vallente l.nani-l.modric-deco-a.young j.defoe-e.adebayor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Cech Ferdinand - Upson - Nelsen - Hangeland Gerrard - Wright-Phillips - Fabregas - Barry Tevez - Robinho Først visste jeg ikke at man bare har £55m, så jeg tok de beste spillerne. Men da jeg ikke hadde mer penger igjen, merket jeg det. Egentlig skulle jeg ikke ha Upson og Nelsen i forsvaret, men jeg ble nødt til det. Noen som noen idéer til bedre forsvarsspillere som koster like mye (eller mindre) enn Upson/Nelsen? Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 da har jeg joina også FC United;D Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Slik er stillinga atm. Jevnt i toppen! 1 Thomas Karlsrud The Best ;D - 36 2 Kim André Sagberg Sagberg FC - 35 3 johny lopes jaylo fc - 35 4 Geir Ove Alnes Junta IL - 34 5 Magnus Walentin Walentin FC - 29 6 Vegard Thomassen Team Vegard - 27 7 Kjetil Nygaard Kvarstein FC - 19 8 daniel sundli The Dane`s - 8 9 trond merdem ElBruto - 3 Endret 13. oktober 2008 av sagberg Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mitt lag: Keep: Cech Forsvar fra V: Evra,Hangeland, Ferdinand, Bosingwa. Midt fra V: Gtierrez, Barry, Nasri, Babel Spiss: Torres,Robinho Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mitt lag går rett i dass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Enig sålangt, helt til denne runden Robinho = 9 poeng Adebayor (goal + assist til selvmålet til Faubert) = 5 poeng Mine største poengsankere i helga. Enda kulere at begge to i en privat liga hadde faubert på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har jo nesten glemt laget mitt helt! Ligger faktisk på 5. plass i ligaen, og 2734. plass sammenlagt. Ligger på delt 1. plass i desember. Lenke til kommentar
Djum Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Meldte meg på jeg også. :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke for tidlig da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Brukte mine fem bytter som man kan gjøre hver måned. Dette ligger i skyggen av Fantasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå