MagnusW Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har ikke sett at det er noen egen tråd for TV2s Premier League Manager her. Jeg starter derfor denne tråden. Spillet kan spilles her. Jeg har opprettet en Diskusjon.no-liga. Liga-PIN: 326 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har prøvd, men gitt opp. Det mangler spillere fra gang til gang, også hoppet det til en annen side slika at du må begynne på ny hvert 10. min Takke seg til Fantasy Premier League Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Haha! TomHel, du kan bare ha 2 spillere fra hver klubb. Trodde det samme selv på Tippeligamanager. Jeg har joinet, Kvarstein FC! Schmichel Toure Carvalho Taylor Lescott Gerrard Essien Modric Jenas Torres Adebayor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det forklarer en hel veldig masse. Jeg med by tomorrow. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Husk å bli med i Ligaen, Kjetil. Dere andre som kommer etterhvert også. EDIT: Ja, så at du allerede har gjort det. EDIT2: Kjetil: Tror du virkelig Schmeichel får spille så mange kamper? Kjipt å ha med spillere som ikke spiller. Samme med Essien; han er jo ute med skade. Bytt han heller inn når han er skadefri og kan spille. Endret 14. september 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fikk ikke til å sette riktge spillere på rikitge plasser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Brunbeis! Beklager Innlogging og registrering er dessverre ikke tilgjengelig når systemet oppdateres. Vi beklager besværet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har ikke noe å si, gjelder bare å plukke ut de beste i hver rekke. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Fikk ikke til å sette riktge spillere på rikitge plasser jeg. Mener du f.eks. becker så de er på beckplass på bildet? Det er ikke nødvendig. Det skilles bare mellom forsvar, midtbane og angrep når poeng utdeles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ser jo teit ut med carra på kanten. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Da har jeg også registrert meg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Endret litt på laget, da det gikk litt fort i svingene. Vil ha Schmeichel, da jeg ikke har råd til noen bedre. Får ikke minuspoeng av han så Oi! Når jeg logger inn, kommer jo Tippeligalaget opp Hvordan ser jeg PL-laget? EDIT: Fant det. Laget: Schmeichel Carvalho Taylor Lescott Laursen Cole Nasri Gerrard Modric Torres Adebayor Endret 15. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er vel ingenting å gjøre etter du har satt opp laget enn å vente på neste kamp? Så vidt jeg fikk med meg er dette som spillebørsen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, ikke spillerbørs, daniel. Slik regnes poeng: Mål: 3 poeng Assist (siste pasning fra lagkamerat til målscorer): 2 poeng Keeper/forsvarer spiller kamp (spiller 45 minst minutter av en kamp): 1 poeng Keeper/forsvarer holder nullen (når spilleren er på banen i minst 75 minutter, inkluderer kamppoeng): 3 poeng Keeper/forsvarer slipper inn mål: -1 poeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Haha! TomHel, du kan bare ha 2 spillere fra hver klubb. Trodde det samme selv på Tippeligamanager. Jeg har joinet, Kvarstein FC! Schmichel Toure Carvalho Taylor Lescott Gerrard Essien Modric Jenas Torres Adebayor Vennligst husk at laget ditt må passe i en 4-4-2- eller 5-3-2-formasjon og at du ikke kan ha mer enn tre spillere fra hver klubb. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 TomHel: Jeg kunne ikke ha mer enn to Alle Liverpoolspillerne forsvant etter at jeg valgte Torres og Gerrard Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) M Almunia A Cole Ferdinand Hangeland Gardner Gerrard Cole Marney Bullard Adebayor Torres Jeg kunne heller ikke ha mer enn 2 fra samme klubb.. Endret 15. september 2008 av sagberg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Mye av teksten er nok hentet fra Tippeliga Manager-spillet hvor det er lov med 3 spillere fra hver klubb. Er vel ingenting å gjøre etter du har satt opp laget enn å vente på neste kamp?Så vidt jeg fikk med meg er dette som spillebørsen? Ja, er bare å vente på kampen. Mellom hver serierunde kan du bytte 2 spillere, slik er det hvertfall på Tippeliga Manager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 TomHel: Jeg kunne ikke ha mer enn to Alle Liverpoolspillerne forsvant etter at jeg valgte Torres og Gerrard Tydligvis. Shait! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) B Friedel J Lescott C Cacapa J Terry P Evra Elano C Fabregas Deco Nasri Robinho C Tevez Endret 15. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå