*F* Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei! Fått meg en Nokia N95 nyeste fw. Men en ing som iriterer meg er kameralyden. Liker mye bedre og bruke kamera uten lyd. Så, noen måter, hacks eller programmer jeg kan bruke for og fjerne den? En annen ting som hadde vert greit og fjernet er det orangsje lyset som kommer om man ikke bruker blits Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 kameralyden kan du få vekk ved å sette på lydløs.. lyset vet jeg ikke . Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei!Fått meg en Nokia N95 nyeste fw. Men en ing som iriterer meg er kameralyden. Liker mye bedre og bruke kamera uten lyd. Så, noen måter, hacks eller programmer jeg kan bruke for og fjerne den? En annen ting som hadde vert greit og fjernet er det orangsje lyset som kommer om man ikke bruker blits Kan tenke meg at det må være irriterende når du skal snikfotografere damer ja.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Oi skal du ta "snaskebilder" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 er jo for og forhindre snikfotografering lyden er der selvsag. Men nei ikke det jeg skal faktisk, eller, har ingen planer Er bare veldig iriterende når det kommer så høy lyd hver gang man tar bilde. Ok, hvorfan tar jeg den på lydløs? Men hadde vert det aller bese om den var vekk hele tiden uansett Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 er jo for og forhindre snikfotografering lyden er der selvsag.Men nei ikke det jeg skal faktisk, eller, har ingen planer Er bare veldig iriterende når det kommer så høy lyd hver gang man tar bilde. Ok, hvorfan tar jeg den på lydløs? Men hadde vert det aller bese om den var vekk hele tiden uansett Trykke på lydløs profil feks med og trykke en gang kjapt på power knappen, eller holde inne firkant knappen. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg pleier å bare holde en finger over hver høytaler. Er uansett et naturlig sted å holde når du tar bilder. Men lydløs funker også ja. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Lydløs hjelper en del, men kommer fremdeles en liten th-th lyd Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei!Fått meg en Nokia N95 nyeste fw. Men en ing som iriterer meg er kameralyden. Liker mye bedre og bruke kamera uten lyd. Så, noen måter, hacks eller programmer jeg kan bruke for og fjerne den? En annen ting som hadde vert greit og fjernet er det orangsje lyset som kommer om man ikke bruker blits For å bli kvitt knipselyden når du tar bilder med kamera, og samtidig få tatt knekken på den forferdelige Nokia-oppstartsmelodien når du slår på telefonen så gjør du følgende enkle løsning: Meny - Verktøy - Profiler - Gå gjennom alle profilene dine og sett Varseltoner = AV. Det røde lyset blir du ikke kvitt. Dette trenger kameraet hvis det blir for mørkt og brukes til å fokusere riktig og justere lysforholdene i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå