EinarEriksen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Asus har lansert en kraftig Windows-mobil med egne trykkskjermsmenyer. Les mer Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Synd at en så kraftig processor går inn i en så dårlig mobil... Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 En Android versjon av denne hadde kanskje gjort seg. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 skjermen hadde trengt høyere oppløsning Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Samme prosessor som Pro/Diamond tenker jeg (den er underklokket i Pro/Diamond, men kan kjøres på vanlig hastighet). Skjermen var noe lusen, igjen i forhold til pro/diamond. Det eneste man da kan håpe på er at den får en fin pris Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nettverk: GSM 900, 1800, 1900Internett: HSDPA 3,6 Mbps 2100 MHz (super-3G), Edge Pirking, men jeg vil si UMTS 2100 går under nettverk da man bruker det til tale på samme måten som GSM. HSDPA 3.6Mbps og EDGE brukes som du sier til "internett", men det blir vel mer korrekt å kalle det datatilkobling, dataoverføringsteknologier eller noe i den duren? En Android versjon av denne hadde kanskje gjort seg.Er ikke umulig man kan kjøre Android på den, som man kan med feks HTC Touch. Utenom egg-designet var denne svært lite spennende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det første jeg tenkte når jeg så bildet var Neonode! Ellers er den vel helt ok, men forsvinner nok i mengden. HTC Touch kom jo for en god stund siden... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Men på toppen av dette har Asus laget et eget menysystem på toppen av dette har Asus laget et eget menysystem kalt "Glide". En liten dobbel setning der... Det er fort gjort er fort gjort Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Synd at en så kraftig processor går inn i en så dårlig mobil... Hva er dårlig med den bortsett fra at den har standard skjermoppløsning. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Men på toppen av dette har Asus laget et eget menysystem på toppen av dette har Asus laget et eget menysystem kalt "Glide". En liten dobbel setning der... Det er fort gjort er fort gjort Takk for påpekningen. Det er fort gjort ja, men vanligvis lukes slikt ut av en korrekturleser. Denne gangen uteble korrekturlesingen på grunn av tidsklemme, så da skulle kanskje tunga vært i rett munn Nettverk: GSM 900, 1800, 1900Internett: HSDPA 3,6 Mbps 2100 MHz (super-3G), Edge Pirking, men jeg vil si UMTS 2100 går under nettverk da man bruker det til tale på samme måten som GSM. HSDPA 3.6Mbps og EDGE brukes som du sier til "internett", men det blir vel mer korrekt å kalle det datatilkobling, dataoverføringsteknologier eller noe i den duren? Godt poeng. Fikses! Forøvrig er det vel liten vits å skille de to i en faktaboks. Takk for tilbakemeldinger Endret 14. september 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg ser plutselig at den har M2-slot. Hvorfor skulle Asus velger Sonys standard fremfor microSD? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Wheelman, går det ann og klokke CPUen til Diamond/touch Pro opp den opp til normal hastighet igjen slik som det er på denne saken.. Oppløsningen er rimelig kjip vist man har planer om og sitte en del på nettet, men bortsett fra det funker den jo bra.. Men syntes denne telefonen så litt små kjip ut.. likte ikke helt utseende.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Wheelman, går det ann og klokke CPUen til Diamond/touch Pro opp den opp til normal hastighet igjen slik som det er på denne saken.. Det er mulig ja. Det fins et program for å få hastigheten opp til normal, men om det fungerer har jeg ikke testet enda. Jeg er litt spent på Glide-systemet jeg, egentlig Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Her er BatteryStatus. Det er dette programmet du bruker for å overklokke prosessoren. Dette gjøres på eget ansvar, siden mobilen din kan ende opp som en avansert stein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg