Andreas_R Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en harddisk på en dell inspiron 8000 som er ødelagt. Trenger en ny harddisk. Noen forslag hvor jeg kan få tak i en billig en som passer. Den som er ødelagt idag er en Hitachi DK23BA-10! Koster 3500 kroner på Dell og det synes jeg var litt dyrt! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 du kan vel bruke en standar IDE disk (ATA100) av hvilket som helst merke, og størrelse. (Hvis det ikke er noe rart med dell som jeg ikke har fått med meg) :wink: Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg vil tippe du kan bruke alle typer 2,5 disker.. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du bør kunne bruke det meste av nye disker i 2.5" format (i i8000 kan du vel bruke på de som er 9,5 mm og 12 mm høye). Vet ikke hva du hadde i denne maskinen fra før, men det kan jo være mulig at du må oppgradere bios, men tviler vel på at dette er nødvendig da det er en relativt ny maskin?? IBM har mange rimelige disker, som stort sett selges overalt, ellers kjenner jeg til Toshiba disker (5400 rpm) som selges hos itbutikken, som er svært raske, og hyggelig rimelige i forhold til ytelsen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 du kan kjøpe en jeg har liggenes på 2gb komplett har da 2,5 disker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå