olesaue Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hehey, jeg vokna i dag og skulle koble til internettet, men det gikk ikke. Jeg kommer ikke på nett, pga. jeg har ikke IP-adresse eller DNS. Som jeg skal få automatisk når jeg kobler til internett. Jeg kommer forsåvidt på internett, men "Begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har huka av på "Motta IP-adresse automatisk" og "Motta DNS-serveradresse automatisk" som jeg finner på "Kontrollpanel > Nettverks- og Internett-tilkoblinger > Nettverkstilkoblinger > høgreklikk på Trådlaus nettverkstilkobling > Egenskaper > trykk på Internet Protocol (TCP/IP) > Egenskaper" Jeg har prøvd både trådløst og med kabel å komme på nett, men det funker ikke. Takk for seriøse svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Prøv å gå i startmenyen. Kjør.... CMD<enter> netsh winsock reset<enter> Lenke til kommentar
olesaue Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Prøv å gå i startmenyen. Kjør.... CMD<enter> netsh winsock reset<enter> Det funka, tusen takk Lenke til kommentar
olesaue Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Prøv å gå i startmenyen. Kjør.... CMD<enter> netsh winsock reset<enter> Det funka, tusen takk Prøv å gå i startmenyen. Kjør.... CMD<enter> netsh winsock reset<enter> Det funka, tusen takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bare hyggelig. Du kan gjerne scanne PC for malware med det samme. Det er ofte lugubre programmer som overtar winsock som forårsaker slike problemer. Restart PC og trykk F8 før windows starter. Velg sikkermodus med nettverk og scann online. http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå