Løve Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei Jeg ser etter en ny laptop til å primært spille spill på. Maskina må være 15" og helst ikke koste over 9000kr. Vekt, varme o.l. er ikke av betydning, men batterilevetiden må ihvertfall være på ca. 2t med diverse ting avslått. Maskinene jeg har sett på er Acer Aspire 5930G, men jeg orker ikke utseendet og layout på den. HP DV5 har for svakt skjermkort og Zepto Nexus er umulig å få tak i i nærmeste fremtid. Dette er de eneste maskinene jeg har sett som har fallt innenfor kategorien min, men det er selvfølgelig mulig at det er andre jeg ikke har sett. De eneste prioriteringene jeg egentlig har for maskina er det at den har et skjermkort som ikke er noe svakere enn 9600GT M samt at den har DVI eller HDMI ut. Alt annet er uvensentlig, men jo flere funksjoner jo bedre selvfølgelig. Lenke til kommentar
superegge Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg er fornøyd med min Multicom JHL90+. Fyller vell kravene dine lett med 9 cellers batteri. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Synes ikke JHL-maskinene så noe særlig ut, men Kunshanene virka penere. Er det tilfeldigvis Asus som produserer kabinettene? Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 sitter me samme probleme her så på den der 15 tommers kushan men er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe :S har i hvert fall tenk t og oppgradere minne hardisk og prosesor Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Synes ikke JHL-maskinene så noe særlig ut, men Kunshanene virka penere. Er det tilfeldigvis Asus som produserer kabinettene? JHL maskinene blir produsert av Compal, mens Kunshan blir produsert av litt forskjellige. (Z97 blir produsert av Asus. M860 og M570 av Clevo.) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ok. Hvordan er Asus sine barebone laptoper? Er det gode saker med god skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå