DeadManWalking Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hei, ja. Jeg har altså freerunner. Det jeg sliter med er å få tilgang til nettet på den via usb kabelen på den stasjonære som kjører Xp. Jeg har fått det til så langt at jeg kan ssh inn i den fra Xp, jeg satt statisk ip. Og bridget usbnettet med den vanlig Lan tilkoblingen. Greit, så jeg kan altså pinge routeren min som er på 10.0.0.1. Jeg kan pinge den stasjonære/bridgen via 10.0.0.4. Det merkelige er at jeg ikke klarer å pinge serveren min som kjører linux, den er på 10.0.0.2. Det går ikke, jeg skjønner ikke hvorfor siden jeg uten problemer klarer å pinge routeren? Jeg klarer å nå 10.0.0.2 via en proxy på den stasjonære som telefonene er tilkoblet. Det gjør ting veldig vanskelig, og det vil si at jeg ikke har tilgang til internett heller. Er det noen som har råd å komme med? Jeg antar det mangler litt på Windows siden, men det burde dere vite xD På tide å fikse dualbooten! Endret 14. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå