VgRD Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei, Kjenner at jeg kommer til å bli sjuk i mårra så jeg lurer litt på å kjøpe meg clear sky. men er det verdt pengene?? Trenger svar litt fort pga pre purchase går ut om 1 time ca Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Tror jeg tar nedlastinga senere i uka. kommer sikkert til å være kaos på serveren de første dagene. Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 sånn, da var STALKER Clear Sky kjøpt på Steam...og jaggu med started den ikke å laste ned med en gang også! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Klarte ikke å dy meg og jaggu går nedlastinga for full pupp her. 340Kb/s ser jeg meg meget fornøyd med på linja mi. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) POkker heller der kjøpte jeg det og:P Edit_ Får ikke starte nedlasting!!! Not released yet Endret 15. september 2008 av VgRD Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) POkker heller der kjøpte jeg det og:P Edit_ Får ikke starte nedlasting!!! Not released yet Samme her :/ EDIT: Fant nettopp ut det med å restarte seam. Endret 15. september 2008 av TheOats Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg fikk en oppdatering til steam clienten etter at jeg hadde kjøpt spillet. Startet klienten på nytt og voila, så begynte den å laste ned Clear Sky. Endret 15. september 2008 av bekkalokk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Yes! Da laster jeg også ned spillet! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg restarta også steam og vips der var den klar til nedlastning. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Takker perpyro, nå er jeg i gang også Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som er færdig og kan bekrefte om den siste patchen kommer med steam utgaven? Eller skal vi kanskje vente noen uker på den å?.. Håper dette blir et bra spill. Høres bra ut at man kan oppgradere våpen og armor. Og faction wars. Makan til syting på steam forumet :!: Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 For de som ikke vil knote med steam og vil spare penger. http://www.play.com/Games/PC/4-/5160276/S-...ky/Product.html Play.com Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ferdig nedlastet og patchet helt av seg selv. Dette var nice, så nå gjenstår det bare å få tida til å spille dette geniale spillet. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er auto patch. Clear sky er utrolig bra, er et must i samlingen . Vurdere å dra til sonen i real life også. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Grafikken og oppgraderingssystemet er svært bra, men personlig synst jeg at historien i clear sky er betydelig tynnere og lite engasjerende i forhold til SoC. Og fokus er på action, mindre på horror. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Har sittet og spilt et par timer nå og synes begynnelsen her er drøy. Det blir litt for mye løping rundt med kun hagle og pistol for min del, og hagla var ubrukelig på lengere hold en 3 meter og selv den store med løpene over/under. Det var jo presisjonsskytinga med maskingevær på lang avstand som gjorde spillet mere realistisk når man møter 8-9 fiender alene. Men det var stilig med skikkelig nattemørke, bare synd at man ikke kan bruke det til å snike seg inn på fienden med. De ser deg jo på flere hundre meters avstand i bekksvart mørke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har sittet og spilt et par timer nå og synes begynnelsen her er drøy.Det blir litt for mye løping rundt med kun hagle og pistol for min del, og hagla var ubrukelig på lengere hold en 3 meter og selv den store med løpene over/under. Det var jo presisjonsskytinga med maskingevær på lang avstand som gjorde spillet mere realistisk når man møter 8-9 fiender alene. Men det var stilig med skikkelig nattemørke, bare synd at man ikke kan bruke det til å snike seg inn på fienden med. De ser deg jo på flere hundre meters avstand i bekksvart mørke. prøvd å skrudd av flashlighten? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det blir litt for mye løping rundt med kun hagle og pistol for min del, og hagla var ubrukelig på lengere hold en 3 meter og selv den store med løpene over/under. Skift ammotype slik at du skyter kun ei og ei kule, og ikke kuler med spredning, da skal du se at den fungerer betydelig bedre på lengre avstander. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Det er auto patch. Clear sky er utrolig bra, er et must i samlingen . Vurdere å dra til sonen i real life også. Vel, det kan nok være litt vanskeligere en du tror. Er nok enda noen år til Prypiat er helt åpent for publikum, og Tsjernobyl-verket er fortsatt et regulert område (det er fortsatt ca 40 ganger høyere radioaktive verdier en normalt). Det er dog mulig å dra dit nå, men det krever en del tillatelser og lignende. Det sagt, som noen kanskje vet, er store deler av kraftverket murt inne i "The Sarcophagus", som ble oppført for å dempe strålingen og hindre ytterligere miljøvernskader. Dessverre har det vist seg i det siste at muren har slått sprekker, og muligens må rives og oppføres på nytt, grunnet faren at den skal kollapse under et jordskjelv, som igjen vil skape katastrofale følger. Dette er noe som kan gjøre en tur til selve kraftverket ytterligere komplisert - så det kan være lurt å få greie på. Har dessverre ikke vært der selv, men det skal være et særdeles spesielt område, og absolutt verdt turen om man vil ha en annerledes opplevelse. Endret 17. september 2008 av The Stig Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 prøvd å skrudd av flashlighten? Ja har prøvd det også, mulig de greide å følge meg ettersom jeg hadde på lykta og skrudde den av etter å ha blitt oppdaga, men de fortsatte og skyte etter meg selv om jeg prøvde å stikke av med lykta avslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå