Plinge93 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg har en gratis versjon av AVG antivirus, men hele tiden kommer det opp: Resident Shield: Not active. Når jeg går innpå 'Windows Sikkerhetssenter' står det under 'beskyttelse mot skadelig programvare' at AVG anti-virus er deaktivert.. Når jeg trykker 'Slå på nå' og trøkker 'tillat' osv... skjer det ingenting. Det står fremdeles innpå AVG: Resident Shield: Not active. Noen som kan forklare meg med hva jeg må gjøre, og hva jeg eventuelt gjør galt? Og hva vil 'Resident Shield: Not active.' Egentlig si? Er det noe jeg har veldi bruk for? Endret 8. november 2008 av Plinge93 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) innstaler avira antivir PE free edition: http://www.free-av.com/en/download/index.html mye bedre edit: men til ditt problem. klikk på AVG ikonet ved klokka nederst til høyre så skal du finne div. repair knapp til AVG tror jeg Endret 14. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Reinstallere programmet er ofte det første du bør prøve når du har slike problemer Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 AVG 8.0 Har hvilt litt på laurbærene det siste året. Kommer med masse påstander om at ting som er helt ufarlig er farlig. + at AVG tar masse CPU og er et relativt dårlig Antivirus.. Bytt til Avira Antivir ! ^^ Surf Safe Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Takk for hjelp! Bytta til Avira Antivir og da funka alt fett Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 + at AVG tar masse CPU og er et relativt dårlig Antivirus.. Nå er du helt utpå jordet... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Endret 8. november 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå