Quattro7 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei, Jeg skal sette opp videoovervåkning, og trenger hjelp til å velge kameraer. Jeg skal bruke WebCamXP til kameraene, ettersom det både har motion detector og jeg kan inplementere SMS-varsel der. Jeg har forsøkt å bruke et videokamera med webcam-støtte, og det fungerte. Men jeg kan ikke bruke et webcam til det! Spørsmålet mitt er da; hvilke type kameraer kan jeg få inn for å se på PCn og koble til WebCamXP? Fungerer kablet nettverkskamera til det? Er det vanskelig å sette opp? Jeg ønsker også forslag til kameraer jeg kan bruke. Takker for alle tips/forslag til produkter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 hva med tvkort + linux + alle kameraer med tvut. Da kan du jo og bruke tpkabler til strøm + bilde slik at det blir billig. (Er litt hjemmemekk men men) finnes masse stuff til linux, og den boksen kan jo bare gå og surre. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Takk for kjapt svar Hvor får jeg kjøpt slike kameraer? Forslag til kamera? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 kjenner en som importerer fra ebay. Der vil du finne det meste. Men jeg vile startet med å finne ønsket software, deretter et tvkort som er støttet (de er litt spesielle de til videoovervåking siden de skal takle mange videostrømmer. de har bla flere innganger og mindre dill dall) Og til slutt ville jeg kjøpt kameraene etter å ha testet det andre med webcam og sett om jeg var fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå