^fmj Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 De siste par dagene har jeg ikke fått logget meg inn på start.no mailen min, når jeg prøver å åpne innboksen skjer det ingenting. Noen som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får beskjed om at de bruker en ikkekompatibel komprimering... Feil med tegnkoding Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises ettersom den bruker en ugyldig eller ustøttet komprimering. Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises fordi den bruker en ukjent eller ugyldig komprimeringsmetode. * Kontakt den ansvarlige for nettstedet og informer dem om problemet. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er fortsatt umulig å komme seg inn i «innboksen» på start.no. Jeg har sendt feilmelding til dem. Anbefaler flere med samme problem å gjøre det. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Funker fint hos meg nå, fikk beskjed om at de hadde hatt tekniske problemer. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Funker fint hos meg nå, fikk beskjed om at de hadde hatt tekniske problemer. Samme her. Da er vel oppgaven «løst». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå