Cpt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg og en kompis har untyttet recruit--friend-kampanjen. Problemet er at jeg som har recruitet han ikke er blitt ''referert'' på accounten hans som den som recruita. Så da lurer jeg på om det er noe han må gjøre for at jeg skal få rewardsa, eller om det skjer automatisk når han kjøper sin første mnd med gametime, for foreløpig har han bare upgrada til ordentlig WoW fra 10-days trial edition. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Må vel kjøpe sin første mnd med gametime for at du skal få mounten. Men usikker på 3x xp, grant a lvl og summon a friend. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 3x xP skjer så lenge inviter og invitee er groupet, ca samme level og i samme område. Grant level kan du høyreklikke på Unitframen for å gjøre, samme med summon. (men bare høylevel -> lavlevel summon, ikke omvendt) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Nice. Men hvordan får jeg en mnd gratis gametid samt den nye mounten? Hva må personen jeg recruitet gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå