big_thunder Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har et Asus A7M266-HK og trenger ny RAM. Kjørte MEMTEST og fikk masse feilmeldinger. Er det noen som har anbefalinger med henhold til type minne(266 DDR SDRAM) og kanskje web-butikk? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Apacer fungerer bra. PSData har vel det trur eg. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 MPX fikk beste karakter i den nyeste webshoptesten til hw.no, og jeg kan trygt anbefale denne webshopen! Utrolig bra service, samt rask levering og ypperlig service ved evt.retur. I tillegg er de billigst! Har selv kjøpt TwinMos ram fra mpx.no og er kanonfornøyd. Husk å kjøpe den rammen med winbond moduler... TwinMos pc3200 ram cl 2,5 har ingen problemer med cl 2 mode, ved 389 mhz..... Billig og meget bra! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har bare gode erfaringer med TwinMOS. Og de siste brikkene ser ut til å være veldig bra. På maskina mi nå bruker jeg Crucial PC2700 CL2,5. Med timingene på maks og CL2 var den stabil på 147/294MHz. Har ikke prøvd mere enn 180/360MHz på CL2,5. Har kjøpt stort sett all ram'en på Komplett, og har aldri hatt noe å klage på der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå