Gå til innhold

Står fast Star Wars force unleashed

Smukken

Anbefalte innlegg

Har kommet til mission som heter "cross junk chasm" eller noe sånt. Har startet den ene motoren og slått beistet som da kommer (ved å kaste space avfall på det). Etter dette står jeg fast. Har prøvd å kaste mer avfall på alt som kan være relevant men er "stuck"... Noen som har kommet videre ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis det er den plassen jeg tror det er så går du på motsatt side og "forcer" ned broen.

Vel - det er ingen bro der - dette er slutten av første session 1 av 3 på mission 2.

Ganske sikker på at stedet heter "Junk Chasm". Det eneste som lyser blått er "junk" og dette kommer fra det ene siden av rommet og går ut på den andre siden. Motoren er startet men får ikke flyttet den pga en stor del som sperrer og den får jeg ikke gjort noen ting med. Alle monstre er killet ikke noe å blaste bort eller åpne. Der kartet indikerer at jeg skal gå er det ikke mulig å gå.

Hmm frustrert, men det er jo noe jeg misser....

Lenke til kommentar

Vær så snill og hold den slags ute av forumet.

Piratkopiering rammer spillindustrien hardere enn noen andre industrier.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

For the record: Vi skjønte jo at det var piratkopi da ^^,

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...