aleksander_sk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg holder på å bestille en Gamer-PC til broren min hos komplett.no, så kan jeg spare ca. 900kr på å velge Vista Home Basic fremfor Ultimate. Er det som gamer vits å spandere 900kr på Ultimate utgaven? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er ikke noe problem å spille på en maskin med home basic. Hvilken Vistaverson som passer deg eller broren din kan du finne ut ved å lese om de forskjellige versonene i Windows Vista™: Informasjon og diskusjon -tråden Du kan eventuelt vurdere Server 2008. Windows Server 2008, det ultimate Microsoft operativsystemet? Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg holder på å bestille en Gamer-PC til broren min hos komplett.no, så kan jeg spare ca. 900kr på å velge Vista Home Basic fremfor Ultimate. Er det som gamer vits å spandere 900kr på Ultimate utgaven? Jeg ville ikke tatt home basic, men home premium skulle holde. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg er enig med han ovenfor her. Home Premium inneholder alt man trenger til spilling og slikt. Hva de ulike utgavene inneholder kan du lese om her: en.wikipedia.org/wiki/Windows Vista editions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå